/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
reservedel til forældet toilet
Fra : creamcheese
Vist : 314 gange
100 point
Dato : 14-07-20 08:46

Vores Vitra toilet som var installeret for 12 år siden er gået ud af produktion. Men vi søger en gummi pakning som kan forhåbentlig forhindre at det drypper hele tiden. Er der mon en person eller firma som ligger ind med reservedele fra ældre Vitra toiletter? Gummi pakningen er rund, 3mm tyk på den ydre del af cirklen, 4mm tyk på den indre del, diameter måler 6,2 cm måler, og hullet i cirklens diameter er 2,4 cm.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 110 point
Dato : 14-07-20 09:11
Kommentar
Fra : creamcheese

Dato : 14-07-20 11:21

Kære Eyvind, Godt forslag men desværre....

Godkendelse af svar
Fra : creamcheese

Dato : 14-07-20 16:03

Tak for svaret Eyvind. Selvom det gav ikke pote.....der er ingen løsning, jeg må købe et helt nyt toilet. Det firma har lukket - nok fordi deres produkter var ikke gode nok.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-07-20 18:51

Inden du smider væk - så er der stor chance for at det er bunden af cisternen som er lidt tilkalket og derfor ikke er tæt, hvor den skal lukke for udskyl.