/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
win 10
Fra : kivi
Vist : 251 gange
100 point
Dato : 29-06-20 08:31

efter at have opdateret windows 10 som jeg ikke synes om ,før kunne man komme ind bagved og sætte win 10 tilbage til ældre vision men det kan tilsyneladende ikke mere ,jeg ved godt at det har noget med sikkerhed at gøre

Kommentar
Fra : netop

Dato : 29-06-20 08:51

OG?

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 29-06-20 09:01

hvorfor kan folk ikke bare svare på det som der bliver spurgt om

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 29-06-20 10:02

Da man kunne opgradere uden videre til win 10 stod der netop at det var muligt at vende tilbage til det gamle system men der stod også at det kun var muligt et stykke tid.

Win 7 seviceres næsten ikke mere, så der er et lille sikkerhedsproblem.
(havde du hørt lidt på os lidt forsigtige - havde du også gemt en komplet win 7 eller 8 eller XP installation.)

Aomei backupper er et godt værktøj til dette formål.

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 29-06-20 11:04

I windows systemgendannelse mener jeg man kan gå tilbage , altså fjerne den opdatering du har fået installeret .

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 29-06-20 18:49

Citat
I windows systemgendannelse mener jeg man kan gå tilbage , altså fjerne den opdatering du har fået installeret .

Undtagen, hvis man har kørt den anbefalede oprydning og slettet Windows.old, som er et komplet image af den gamle Windows 7.

"Muligheden for at gå tilbage til din tidligere version af Windows er kun tilgængelig i en begrænset periode efter opgraderingen (10 dage i de fleste tilfælde)."

https://www.computerworld.dk/art/234531/er-du-allerede-traet-af-windows-10-se-her-hvordan-du-kommer-tilbage-til-windows-7

Iøvrigt vil jeg mene det er ret tosset at gå tilbage til Windows 7, bare min mening.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 29-06-20 18:51

Citat
hvorfor kan folk ikke bare svare på det som der bliver spurgt om

Hvorfor hanj folk ikke stille ordentlige og præcise spørgsmål?????

Det her er jo ikke et spørgsmål, nærmere en konstatering.

Citat
efter at have opdateret windows 10 som jeg ikke synes om ,før kunne man komme ind bagved og sætte win 10 tilbage til ældre vision men det kan tilsyneladende ikke mere ,jeg ved godt at det har noget med sikkerhed at gøre

Kommentar
Fra : netop

Dato : 30-06-20 12:19

Citat
hvorfor kan folk ikke bare svare på det som der bliver spurgt om

Det ville da også være meget nemmere hvis folk kunne spørge i stedet for at konstatere...

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 01-07-20 07:22

Tak for svaret Eyvind.