/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Musik når telefonen slukker.
Fra : k_m_s
Vist : 352 gange
300 point
Dato : 27-06-20 10:55

Hej.

Når jeg spiller musik på min Samsung Galaxy A8 og den efter et lille stykke tid slukker af sig selv, stopper musikken også.

Hvordan får jeg den til at fortsætte med at afspille, også når den slukker?

God weekend
Kim

Kommentar
Fra : netop

Dato : 27-06-20 11:39

Det er da klart musikken slukker når telefonen er slukket...
Du kan da ikke spille musik på et slukket apparat

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 27-06-20 11:59

netop, tror ikke du forstår mit spørgsmål. Det er skærmen der slukker. Ellers ville folk jo heller ikke kunne ringe til en telefon med slukket skærm. Men det er i orden, du kan ikke svare på mit spørgsmål.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 27-06-20 12:22

Den slukker ikke, den går i stand-by.

Min iPhone fortsætter med at afspille, selvom telefonen går i standby.

Check om der er en indstilling, der kan hindre at musikken "stopper".

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 27-06-20 15:15

Bille1948. Ja, syntes jeg har været alle indstillinger igennem men kan ikke finde lige den indstilling.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 27-06-20 15:16
Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 29-06-20 16:54

Ben. Ja det er det jeg vil ha den til. Jeg sætter flueben i "Desktop Site", på min hedder det Standard Website. Så går jeg til min home scren og kikker på mine notifications men kan ikke finde det jeg lige har sat til afspilning i Chrome. (Afspilning stopper også når jeg går til min home scren)

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 300 point
Dato : 29-06-20 20:44

Hvad sker der hvis du blot springer Youtube app over, og finder dine musik via din chrome og der starter youtube?

Jeg bruger ikke selv androide, måske er der notifikations indstilling til den applikation du anvender...?

Godkendelse af svar
Fra : k_m_s

Dato : 04-09-20 16:17

Tak for svaret Benjamin.Hansen.