/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Kan Instagram og webshop forbindes?
Fra : cristian2
Vist : 256 gange
50 point
Dato : 23-06-20 00:03

Min kone forsøger at leve af at sælge smykker. Hun har en Instagram-erhvervsprofil og en webshop (@ninaroendejewelry og ninaroende.dk). Hun vil gerne have det arrangeret så hendes følgere på Instagram, som ser et billede hun lægger op af et smykke, får mulighed for at klikke på billedet og automatisk blive ført over til et produktbillede med det samme smykke på hendes hjemmeside, hvor de så kan købe smykket. Er det en mulighed? I så fald, hvordan gøres det?

Accepteret svar
Fra : return

Modtaget 50 point
Dato : 30-06-20 06:03

Hej

Ved ikke om i kan bruge dette https://wemarket.dk/instagram-shopping/

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 01-09-20 15:43

Tak for svaret return.