/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Donald Trump - helbred
Fra : lgs
Vist : 423 gange
100 point
Dato : 16-06-20 20:04

Jeg skal afholde mig fra at udtrykke mig nærmere om mit syn på Trump ud over at ................
Nå, at han er et menneske (ja, rigtigt!), der er underlagt de samme skavanker som alle vi andre i den alder, kan man få at se her https://www.youtube.com/watch?v=GLec0bjz9kY
Er der nogen her, der tør sætte navn på tilstanden?

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 16-06-20 21:33

Hvorfor bruger du dette forum til at rakke ned på USA's præsident???
Jeg skal nok undlade at fortælle hvad jeg synes om dig.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 17-06-20 18:18

Citat
Er der nogen her, der tør sætte navn på tilstanden?
Nej jeg er ikke læge, men Trump går vel meget normalt nedad rampen.

Hvad trykker dig, Lgs

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 18-06-20 03:53

Hvis man bruger CNN til at få nyheder om Trump og USA, så beder man squ selv om at blive mis informeret eller udsat for fake news.

Klippet med Trump viser ham gående på en glat rampe uden noget dissideret gelænder, og derfor går han noget stift og usikkert, ganske som jeg selv gør på lignende ramper hvor der er risiko for at skvatte på røven.

Trump har næsten lige været til det obligatoriske lægecheck som alle præsidenter skal i ny og næ, og han "bestod" lægernes test. Han har nogle få skavanker, ganske som mange andre mænd i samme alder.

Tænk hvis CNN og de andre medier, brugte lidt tid på at undersøge Joe Biden, der virker både senil og dement når man ser ham på video

Er ikke lægefagligt uddannet, men Biden's opførsel ligner den jeg har set hos andre ældre senil/demente, både i egen familie og i andres.

Husk lige at Biden har været i politik i 50 år på topposter, og først nu efter så lang tid, mener han at 'Nu vil han arbejde for et bedre USA for alle'.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 18-06-20 11:15

Tænk lige på vor kære Margrethe. Det er efterhånden mange år siden, hun snublede ned ad en trappe. Hun lever da stadigvæk, tilsyneladende, i bedste velgående.

M.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 18-06-20 11:48

Den mentale tilstand, er langt mere alvorlig, og sikkert en af den mest kontroversielle Præsident i USA’s historie.

https://www.berlingske.dk/internationalt/psykiatere-om-trumps-mentale-helbred-vi-har-et-ansvar-om-at-advare-befolkningen

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 18-06-20 15:01

Altså, amerikansk Sensationspresse ?? Psykiatere, der aldrig har været i nærheden af manden ??
At bedømme en mand efter, hvor mange han mener der har været til hans indtrædelsesceremoni ??
En underskrifts indsamling på 41.000, ud af en befolkning på 330 millioner ??

Den gamle Sovjet propaganda maskine er slået med flere længder.

Jeg er absolut ikke tilhænger af manden. Synes han ligner en Albino. Men hvad betyder min mening, og hans udseende ??

M.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 18-06-20 18:30

Citat
Den mentale tilstand, er langt mere alvorlig, og sikkert en af den mest kontroversielle Præsident i USA’s historie.
Altså, hvad der kommer fra Berlingske - især med Tom Jensen som chefredaktør er nul og nix. Undrer mig iøvrigt over at artiklen ikke er låst, som Berglinske plejer at være.

Citat
Synes han ligner en Albino.
Ja det kunne man ikke beskylde hans forgænger for at være.

Godkendelse af svar
Fra : lgs

Dato : 22-06-20 16:31

Tak for svaret katekismus.