/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Mobil-pay
Fra : flemming_h
Vist : 373 gange
300 point
Dato : 05-06-20 20:12

Hej
Kan man oprette mobil-pay, så der KUN KAN INDSÆTTES på konto

Mvh Flemming

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 05-06-20 20:24

NEJ, eller forklar noget bedre, hvad det er, du vil opnå.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 05-06-20 20:47

Du kan anmode om et beløb hos den du har penge til gode hos, hvis det er det du mener?

Kommentar
Fra : flemming_h

Dato : 05-06-20 20:56

Jeg er kasserer i en llille forening,hvor der er oprettet mobil pay af anden person ,der kan indsættes på foreningskontoen,som jeg står for men kan han hæve på kontoen ?

Flemming

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 05-06-20 21:00

Det har ABSOLUT intet med MobilePay at gøre, men med de fuldmagtsforhold der gælder for kontoen.

Kommentar
Fra : flemming_h

Dato : 05-06-20 21:03

Fuldmagt til kontoen har jeg alene

Flemming

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 05-06-20 21:07

Hvis ham, der har oprettet MobilePay til foreningen, også har den installeret med samme kortnummer som foreningen har, så kan han faktisk hæve på kontoen - også.

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 310 point
Dato : 05-06-20 21:11

Hvis du alene har fuldmagt til kontoen, og han fortsat har MobilePay med foreningens kortnummer installeret - og bruger den - er det underslæb.

Kommentar
Fra : flemming_h

Dato : 05-06-20 21:18

Jeg har intet kort, og kode og nemid har ingen adgang til

jeg kontrollerer med bank på mandag

Kommentar
Fra : flemming_h

Dato : 05-06-20 21:24

Hej Bille

Tak for dit svar,jeg må overveje mit kasserer job !

Mvh Flemming

Godkendelse af svar
Fra : flemming_h

Dato : 05-06-20 21:25

Tak for svaret Bille1948.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 05-06-20 21:32

Du skal have en erhvervs MobilePay og få den anden slettet.
Her kan man kun indbetale og tilbagebetale indbetalinger, men ikke hæve.
En sådan har vi i vores forening.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 05-06-20 22:02

Hvis jeres MobilePay nr. er et almindeligt 8 cifret mobilnr. kræver det et "dankort" til kontoen for at det virker.

Hvis I har færre cifre - typisk 5 - er det et erhvervsnr., og det betaler I ekstra for, og så kan andre ikke hæve på kontoen.

Tak for point.

Kommentar
Fra : flemming_h

Dato : 06-06-20 08:51

Tak til Bille og katekismus for jeres kommentar

Intet kort tilknyttet til kontoen, det er 6 cifret nr. og jeg har netop modtaget faktura på oprettelse
så det er forenings mobilepay

Mvh Flemming