/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Chrome lukker ikke
Fra : helpmeifyoucan
Vist : 172 gange
50 point
Dato : 27-05-20 08:05

Jeg har sat chrome (computer) til at åbne en række bestemte sider ved opstart. Men når chrome lukkes på øverste højre kryds, lukker chrome (tilsyneladende) ikke helt, idet den ved næste opstart åbner både de sider jeg forlod samt dem, som jeg har indstillet chrome til at lukke. Lukker jeg igen chrome og starter jeg igen, gentager det sig. Således kan jeg ende med at have en lang, lang rækker sider åbne.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-05-20 10:14

Start chrome
klik på de tre prikker oppe til højre
vælg indstillinger
rul ned til "ved opstart"
Nu burde du kunne styre hvad der skal åbnes.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 27-05-20 21:41
Kommentar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 28-05-20 10:41

Der er ingen markering i 'fortsæt hvor du slap', men derimod i 'åben en bestemt side'.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-05-20 14:15

Er det sikkert, at det er Chrome du er i.................eller har du bare gået til google.dk fra en anden browser.

Kommentar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 29-06-20 11:08

Endte med at fjerne flueben ved Synkronisering i baggrunden.

Og nu virker det - 7-9-13.

Annuller spørgsmålet
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 29-06-20 11:08

Annulleret. Se egen løsning.