/ Forside/ Interesser / Videnskab / Kemi / Spørgsmål
10  thulin 470
det aktive lægemiddelstof
Fra : MikkelRubenF
Vist : 293 gange
20 point
Dato : 21-05-20 18:01

Hej Kandu

For 20-25 år siden fik jeg en salve mod eksem i ansigtet.
Hudlægen var gammel og kunne nogle specielle tricks fra de gode gamle dage.

Jeg har brugt en del andre lægemidler siden, men intet af det virker, og derfor er jeg på jagt efter navnet på det aktive stof i denne salve.

Salven er lavet på Øresunds Apotek på Østerbro i København.

Jeg er helt ny her på Kandu, og måske har jeg valgt den forkerte kategori?

http://youtu.be/XeLwqjMKvxQ?hd=1

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 21-05-20 19:53

Spørg på apoteket. De ved meget mere om det.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-05-20 09:53

Som jeg kan tyde det.................... Lucodan creme, 50 g (tube) H. Lundbeck & Co.

Det er lidt svært at tyde navnet på det aktive stof - men måske firmaet lundbeck ved det.

https://www.lundbeck.com/dk/kontakt-os

Jeg ville nøjes med at med-sende et billede af den etiket.

Kommentar
Fra : dabj