/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Robomow 304U
Fra : kol
Vist : 230 gange
100 point
Dato : 14-05-20 19:41

hej.

er der nogen herinde der ved lidt om en Robomow 304U robotklipper der ikke kan finde radiosignal og evt. leverandør af reservedele.

Der er 500 points til den der kan hjælpe med at løse problemet..

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 15-05-20 09:14

Googgel dette
robomow 304 u manual

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 15-05-20 09:17
Kommentar
Fra : dabj

Dato : 15-05-20 09:29

Forhandlere har da reservedele bl.a. Silvan, XL-byg, og El-giganten med mange flere

Kommentar
Fra : kol

Dato : 16-05-20 18:35

hej

tak for svarene men måske her jeg ikke udtrykt mig klar nok,
jeg søger en der har erfaring med robomow klipper, jeg har læst manualen men den beskriver ikke fejl i klipperen og div. tømmerhandler kender ikke en klap til fejl, de vil bare sende den til rep.

jeg skal bruge en signalmodtager til klipperen {hvis en med erfaring kan bekræfte det er fejlen} men den kan man ikke købe løsi i div. tømmerhandler..

Kommentar
Fra : transor

Dato : 17-05-20 06:56

Hvis klipperen ikke kan finde signalet kan du være næsten sikker på at der intet er fordi din trådloop er afbrudt. check først den.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 17-05-20 07:29
Kommentar
Fra : kol

Dato : 16-06-20 11:59

Nå men efter en del makken ,har jeg skiftet modtageren i næsehjulet og den køre igen.

Men tak for din svar.