/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Betaling via ePay
Fra : lukas2502
Vist : 438 gange
80 point
Dato : 10-05-20 09:14

Jeg har nu i flere netbutikker som modtager betaling via ePay, fået det problem at når det kommer til godkend eller betal, skulle der komme et nyt vindue op hvor man kan betale. Dette vindue kommer bare ikke, hvad kan jeg gøre anderledes? Jeg taler om danske netbutikker der er E mærket.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 10-05-20 12:52

Det kan du sikkert læse en del om her:

https://www.bambora.com/da/dk/online/

Kommentar
Fra : poten

Dato : 10-05-20 12:55

Det er åbenbart ikke særlig godt det system - jeg ville nok holde mig til kontant eller anden betaling...

Eller spørge i butikken hvorfor og hvordan...

https://dk.trustpilot.com/review/www.epay.dk

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 10-05-20 13:35

Citat
Det kan du sikkert læse en del om her:
Så vidt jeg kan se er Bambora kun for dem der har en nethandel.

Citat
Eller spørge i butikken hvorfor og hvordan...
Jeg har selv set efter i Trustpilot, ikke et firma jeg ville gøre brug af, en af butikkerne vil jeg se at få i tale i morgen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-05-20 14:46
Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 10-05-20 15:46

Citat
Jeg bruger paypal og er godt tilfreds.

Gør jeg også brug af af og til, men det er desværre ikke muligt her.

Kommentar
Fra : boyelauritzen

Dato : 10-05-20 22:49

Jeg bruger MobilPay på min Samsung / android telefon.
Det har virket upåklagelig i årevis, og når jeg husker, at have indmeldt et aktivt betalingskort.

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 11-05-20 08:38

Citat
Jeg bruger MobilPay på min Samsung / android telefon.

ER desværre heller ikke muligt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-05-20 10:33

Spørgsmålet er måske om det er et godt sted at handle.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 11-05-20 10:43

Jeg holder mig til de mere anerkendte betalingssystemer. Paypal fungere også udmærket. Faktisk tilbageførte de for nyligt en betaling for mig da jeg ikke fik det jeg betalte for.

Faktisk mener jeg at der generelt er grund til at være mistænkelig hvis det ikke er muligt at betale direkte med Mastercard eller Visa. Indirekte betaling hvor man først skal veksle til cryptovaluta holder jeg mig også langt væk fra.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 11-05-20 10:54

Citat
Jeg har nu i flere netbutikker som modtager betaling via ePay

Hvilke butikker drejer det sig helt eksakt om?

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 11-05-20 14:13

Citat
Hvilke butikker drejer det sig helt eksakt om?

Det drejer sig om Asp Holmblad og Helsebixen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-05-20 14:54

Helsebixen har da visa og mobilepay

Hos ASP-HOLMBLAD kan du betale med Dankort/VISA-Dankort/eDankort/VISA/VISA Electron/Mastercard/Maestro/JCB Cards/MobilePay. ASP-HOLMBLAD er godkendt af Nets

Så hvis du har visa eller mobilepay ........................kan du betale alt det du vil.

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 11-05-20 15:31

Citat
Til Eyvind!
Jeg har nu i flere netbutikker som modtager betaling via ePay, fået det problem at når det kommer til godkend eller betal, skulle der komme et nyt vindue op hvor man kan betale. Dette vindue kommer bare ikke.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 11-05-20 17:11

Atså, hvis det ikke udtrykkeligt fremgår at de modtager betaling med ePay så kan du heller ikke forvente at de gør det! Det er let nok at oprette Mobilepay og tilknytte sin bakkonto.

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 11-05-20 18:21

Citat
Atså, hvis det ikke udtrykkeligt fremgår at de modtager betaling med ePay så kan du heller ikke forvente at de gør det!

ePay er den eneste mulighed, jeg har ikke haft noget valg.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 11-05-20 20:07

Det synes jeg lyder MEGET mærkeligt. Asp Holmblad viser faktisk at man kan betale med de betalingsformer som Eyvind nævner, og IKKE ePay. Er du sikker på at du ikke har noget snavs i maskinen?

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 12-05-20 09:48

Citat
Er du sikker på at du ikke har noget snavs i maskinen?

Hvad kunne det være???
Kopi fra Asp Holmblads betalingsvindue:
Produkter
Forside
Om os
Folde tips
Handelsbetingelser
Sikkerhedssymboler
Kontakt
Historie
Tips om lys
Viden om lys
Det gode veldækkede bord
FAQ
Erhvervskunde login
Log ind

Du er her:ForsideCheckout

Bemærkninger

Levering

Levering med GLS (49,00)

Du kan afhente den hos den GLS-pakkeshop, du har valgt.

Bekræft bestilling
Jeg har læst og accepteret handelsbetingelserne

Forsendelsestype   Levering med GLS
Betalingsmetode   ePay
Varekøb i alt   184,65 DKK
Forsendelsesomk.   49,00 DKK
Total DKK Inkl. Moms   233,65 DKK

Indtast rabatkode her for at aktivere den. Bemærk der kun kan bruges en kode per ordre.

Indtast koden fra et gavekort for at indløse det. Gavekortet kan bruges ad flere omgange, hvis du ikke bruger det hele på denne ordre. Du kan bruge flere gavekort per ordre vd at taste koderne ind en ad gangen.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 12-05-20 11:17

Du har ret, man får kun en mulighed for at vælge betaling = Epay

Eneste? løsning jeg kan komme på, er at Epay s betalingsmodul overtager alt, eller dem der ejer siden ikke har lagt koden ordentlig ind på deres hjemmesider.

Der står højt og tydeligt at man har flere betalings muligheder under handelsbetingelser.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 12-05-20 11:26

Det må de da kunne aflæse på deres web omsætning, for den må være noget nær nul, hvis alle kommer ud for den "oplevelse".

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-05-20 11:50

Skriv til firmaet og fortæl at det er umuligt at købe noget hos dem........så reagerer de måske.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 12-05-20 12:40

Du har garanteret ret i at det ikke er dig som har fået snavs i maskinen. Derimod ser det ud til at Asp Holmblad har fået snavs på deres server. Skriv til dem!

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 12-05-20 15:07

Asp Holmblad har fået snavs på deres server

Tror nærmere det er dem der sælger selve betalings løsningen der er de skyldige.

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 12-05-20 16:39

Jeg har nu for anden gang sendt en mail til Asp Holmblad, denne gang til både info@ og webshop@. Måske får jeg svar denne gang.

Accepteret svar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Modtaget 80 point
Dato : 13-05-20 09:10

Jeg har selv skrevet til Asp Holmblad hvor jeg bl.a. spurgte om de var kede af at sælge deres produkter. Jeg fik følgende svar:

From: Freddy Larsen
Date: 13-05-2020 08:52:09
To: 'soren@pceksperten.dk'
Subject: SV: Umuligt at købe hos jer

Kære Søren,

Tak for din henvendelse ang. handel på vores webshop.

Vi tager de mest anvendte betalingskort og vil selvfølgelig gerne handle med alle J

Men som du selv har konstateret, har vi desværre et problem med visningen af betalingsmodulet,

så man skal scrolle op i toppen af siden før man kan se betalingsmodulet og afslutte handlen, ikke særligt hensigtsmæssigt!!

Problemet er fejlmeldt til vores webadministrator og bliver løst asap.

Beklager de udfordringer dette har gjort for dig!

God dag J

Med venlig hilsen/Best Regards/ Mit freundlichen Grüssen

Freddy Larsen

E-commerce and Marketing Coordinator

ASP-HOLMBLAD A/S

Hammervej 7

DK-2970 Hørsholm

Detlevendelys

Telf.: +45 43 22 96 96 (Direkte +45 43 22 96 78)

Mobil: +45 24 59 56 55

Fax: +45 43 22 96 97

E-mail: freddy.larsen@asp-holmblad.dk

www.asp-holmblad.dk

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-05-20 10:04

Jammen så måske snart

Godkendelse af svar
Fra : lukas2502

Dato : 13-05-20 15:11

Tak for svaret Soren_Steen_Nielsen.
jeg fik et lignende svar i dag, men det var noget omstændigt at gennemføre handlen.

Tak for din henvendelse ang. handel på vores webshop.

Som du selv har konstateret, har vi desværre et problem med visningen af betalingsmodulet,

så man skal scrolle op i toppen af siden før man kan se betalingsmodulet og afslutte handlen, ikke særligt hensigtsmæssigt!!

Problemet er fejlmeldt til vores webadministrator og bliver løst asap.

Beklager de udfordringer dette har gjort for dig!

God dag

Med venlig hilsen/Best Regards/ Mit freundlichen Grüssen

Freddy Larsen
E-commerce and Marketing Coordinator
ASP-HOLMBLAD A/S
Hammervej 7
DK-2970 Hørsholm