/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Samsung A3/A5 urfunktion driller
Fra : Eyvind
Vist : 245 gange
100 point
Dato : 07-05-20 11:00

Hej
Jeg har en Samsung A3 hvor det medfølgende ur driller lidt. (det hvide ur )
Jeg bruger uret hver dag til påmindelse, og det virker fint.
I går lå telefonen i bilen og derfor hørte jeg den ikke og stoppede den heller ikke.
Så i dag viser sig et rødt 1 tal i kanten af urikonet.
Jeg har slettet alle urindstillinger, men 1 tallet er der stadig.

Hvorfor gør den det.

Ps. Jeg har tygget min udprintede brugger manual igennem.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 07-05-20 14:33

kan ikke lige hjælpe med dit problem, men har du prøvet denne app, kan det hele.
Den kan drille lidt med alarm, men Notificationer skal slås til.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ToDoReminder.gen&hl=da

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 07-05-20 15:36

hvis du har lavet en backup, så burde du kunne gendanne app data og indstillinger

Accepteret svar
Fra : Thomas_Mygind

Modtaget 100 point
Dato : 07-05-20 15:37

Har du prøvet at genstarte mobilos ?

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 07-05-20 16:54

Tak for svaret Thomas_Mygind.
Genstart .....vupti......1 tallet er væk