/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Udlæse og gemme software med Delphi
Fra : kimsdk
Vist : 172 gange
500 point
Dato : 30-04-20 16:44

Nogen, der ved, hvordan jeg gemmer en fil med mine bil-data med Delphi DS150E software?
Skal have indlæst fabriksnye indstillinger, og vil gerne gemme de "gamle" data.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 30-04-20 17:33

Tror ikke du kan, men måske kan den gendanne til fabriksindstillinger - hvis du laver noget du fortryder.

Kommentar
Fra : kimsdk

Dato : 01-05-20 09:01

Har ændret en del i softwaren, og kan ikke huske det hele Derfor ville jeg gerne have en kopi MED ændringer, inden evt. fabriks-reset.