/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Tastatur på bærbar virker ikke
Fra : loberg
Vist : 261 gange
300 point
Dato : 30-04-20 13:16

mit tastatur på bærbar virker ikke .touchpad virker . jeg har ikke sat caps lock til og heller ikke nr lock.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 30-04-20 13:28

NumLK er jo kun for at du kan bruge det numeriske tastatur...

Det er jo ikke nemt at gætte hvad der er sket med din computer i øvrigt - måske den bare ikke fungerer mere...

Accepteret svar
Fra : ThomasCSR

Modtaget 310 point
Dato : 30-04-20 13:33

Det er muligt at skifte tastaturet.
Du kan gå til en butik, eller kast dig ud i at købe et på nettet og følge en af de utallige instruktionsfilm på YouTube, der findes.
Find den eksakte mdelbetegnnelse på din bærbar og søg på YouTube efter "change keyboard" + model, og se, om det er noget, du vi kaste dig ud i..
Ellers gå til et værksted.

Bestil keyboard i Danmark. (Jeg fandt et på Amazon.uk og tænkte ikke over, at jeg fik et engelsk tastatur. ??)

Godkendelse af svar
Fra : loberg

Dato : 30-04-20 13:35

Tak for svaret ThomasCSR.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 30-04-20 14:13

Du kunne jo ved en fejl været kommet til at slå TOUCH funktionen til, hvis du gør det, virker tastaturet nemli’ ikke!

Clou

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 30-04-20 18:55

Æhhhhh!!!ØHHHHHH! Hvad blev løsningen?????