/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Markerinsfustration!
Fra : sdam
Vist : 382 gange
100 point
Dato : 27-04-20 09:50

Jeg har det problem, at så snart jeg ønsker at markere noget op i en mails tekst - ved at venstre klikke et eller andet sted i mailens tekst, komme den og laver en total markering på hele teksten. Klikker man så igen, forsvinder markeringen!
Sagt på en anden måde, så springer courseren frem og tilbage, og det er lige som, at den er overfølsom over for menneskefingre!!!
Er der en mulighed for at gøre noget ved det?

Kommentar
Fra : poten

Dato : 27-04-20 10:20

Det plejer der da at være - det kommer selvfølgelig helt an på hvilket program du bruger...

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 27-04-20 10:25

Bruger Thunderbird, men så kilden plejer det ikke at være! Det er under alle omstændigheder træls, at det flyver frem og tilbage, når man prøver at lave en markering at et stykke tekst....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-04-20 11:10

Prøv lige at højreklikke på den tekst og vælg egenskaber.............måske er det et billede som er indsat.

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 27-04-20 11:17

Indsæt din tekst herIndsæt din tekst her"Prøv lige at højreklikke på den tekst og vælg egenskaber.............måske er det et billede som er indsat"

Jeg får ingen "Egenskaber" frem i tekstboksen med valmuligheder - når der højreklikkes! Jeg må gøre et eller andet forkert, men hvad?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 27-04-20 11:53

Er det en bærbars mouse pad du bruger, eller er det en separat mus?

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 27-04-20 12:08

Separat mus - trådløst.

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 100 point
Dato : 27-04-20 12:25

Hvis du vil markere noget af en tekst, så klik foran det du vil have markeret - hold Shift tasten nede og klik efter det sidste ord du vil have markeret, så får du kun det med du selv har valgt!

Eller klik foran første ord der skal markeres - hold Shift + Ctrl nede og brug så Piltasterne!

Clou

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-04-20 15:50

Har du ckekket batterier, og har du prøvet at geninstallere musedrivere?

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 27-04-20 16:15

Jeg får ingen "Egenskaber" frem i tekstboksen med valmuligheder - når der højreklikkes! Jeg må gøre et eller andet forkert, men hvad?

Teksten skal være markeret..

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 19-05-20 08:49

Tak for svaret clou.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 19-05-20 11:55

Velbekomme!

Mvh Clou