/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hordan skifter jeg lyden...
Fra : Ammitz
Vist : 196 gange
200 point
Dato : 21-04-20 19:01

Jeg kan ikke finde, hvor jeg skifter lyden for modtagelse af mms og sms beskeder på en Huawei P9pro
Er der een her som kan fortælle mig det?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-04-20 21:08

Har en p10 lite

Der kan man skifte lyd ved at åbne Beskeder tryk på de 3 prikker(mere) > Indstillinger
under Andet kan man vælge Ringetoner og vibration, her kan du vælge ny lyd!

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 22-04-20 11:48

jeg har ikke 3 prikker når jeg lukker beskeder op?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-04-20 21:16

Så prøv at kigge efter en anden måde at komme til indstillinger, det må jo kunne lade sig gøre

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 23-04-20 15:07

Ja, juhu, - nu fandt jeg det.
Jeg skulle klikke på et foto af mig selv.Utroligt, - sådan har det ikke været fra starten jeg havde denne telefon, - men der har jo været opdateringer og ændringer undervejs.
Men tak for jeres hjælp, - som jo ikke hjalp så voldsomt meget, - men gjorde at jeg blev stædig.

Annuller spørgsmålet
Fra : Ammitz

Dato : 23-04-20 15:07

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål