/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Google.dk viser kun reklamelinks i resul
Fra : PeterPeter
Vist : 233 gange
50 point
Dato : 18-04-20 15:55

Når jeg går ind på www.google.dk og søger på noget - kommer der kun reklamer op !!!!
Dette sker på en bestemt computer jeg har (Toshiba Chromebook) - på alle andre pc'er jeg har viser den Google resultater helt almindelgt - med reklamer hist og pist.....
Hvad har jeg kommet til, at slå til ??
- Det er virkelig irreterende. Søger jeg på noget er det ligesom Google resultaterne kommer helt normalt frem - men så går der 0.5 sekunder og så er det bare reklame links......

Hjælp ??

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 18-04-20 16:00

Ja, de er "dygtige"

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 18-04-20 16:15

hvad står der i adresselinjen i browseren helt nøjagtigt?
Klik på linjen, så den foldes helt ud.
Jeg tror, der ligger en forkert adresse og gemmer sig under noget, der ligner google.
Gå evt. til browserens menu og slet historik.
Skriv derefter "google.com" i adresselinjen.
Brug ikke foreslåede steder (hvis du skriver goo..., og der så foreslås google.com). Skriv det HELT ud.
Brug ikke bogmærke eller link. Der kan der også være fejl i.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-04-20 19:04

eller skriv følgende oppe i adresselinjen i din browser:
www.google.dk

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 18-04-20 19:17

Scan for mallware, opdater programmet før du scanner
https://www.malwarebytes.com/

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 19-04-20 10:05

Svaret ligger nok i den maskine du bruger - Toshiba Chromebook

Den er jo helt bundet op på Googles tjenester og brugeren bliver overøst med alle Googles herligheder.
Der ud over at vide alt om dig, inkluderer en syndflod af reklamer.

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 19-04-20 10:12

Hvis du står på siden www.google.dk og søger efter noget - kaffe, for eksempel - Hvad kommer der så til at stå i adresselinjen?

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 02-05-20 14:41
Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 02-05-20 14:52

Jeg endte med at nulstille indstillinger i Chrome...
https://support.google.com/chrome/answer/3296214?hl=da

Nu virker det hele rigtig godt

Tusnd tak for jeres ulejlighed alle sammen

Hav en dejlig dag

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 02-05-20 15:01

Godt, du kom af med det