/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Facebook-gruppe og medlemsliste
Fra : kondivand
Vist : 297 gange
50 point
Dato : 16-04-20 19:51

Er der nogen, der ved, hvordan man trækker en liste over medlemmer i en FB-gruppe, så det bagefter kan ses i Excel. Tror desværre man skal have fat i et program eller ligende, men måske nogle har erfaring med hvordan, så hører jeg gerne.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 17-04-20 00:38

Jeg tvivler på det er muligt, men du kan jo gå ind i HJÆLP på Facebook og uindersøge mulighederne...

Kommentar
Fra : kondivand

Dato : 17-04-20 08:54

Er ret sikker på, at det ikke kan lade sig gøre i FB.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 17-04-20 10:10

Man kan eksportere data fra Facebook, som kan sorteres i Excel-ark, så medlemmer er måske også muligt?

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 17-04-20 14:19
Kommentar
Fra : kondivand

Dato : 17-04-20 15:59

Tak for input katekismus, men jeg kunne godt tænke mig en liste over medlemmer i en gruppe og ikke en liste over FB-venner

Kommentar
Fra : poten

Dato : 18-04-20 14:02

Har du været inde på FACEBOOK HJÆLP og undersøge sagen?