/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Skærmbilledet vises forkert
Fra : kaison
Vist : 302 gange
35 point
Dato : 15-04-20 23:40

Jeg er storbruger af siden Golf.dk. Forleden mens jeg havde siden åben skiftede sidevisningen pludselig til det skærmbillede som normal kun ses på en smartphone. Jeg har forsøgt mig med flere løsninger. Advance System Care, CCleaner og systemgendannelse fra tiden før fejlen. Jeg bruger Windows 10 version 1909 64 bit, sammen med Google Chrome.

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 16-04-20 00:30

Du kan prøve at slette browserhistorik.
Du skal nok slette både catch og cookies.

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 16-04-20 00:36

Du bruger Windows 10.Så har du også Edge.
Prøv at gå ind på siden med Edge, for at se om det er i orden der. Hvis det ser rigtigt ud i Edge, er det Chrome, der driller. Så hjælper det ikke at systemgendanne. Slet i givet fald HELE historiken i Chrome. Hvis det ikke hjælper, må du afinstallere og genindstallere Chrome.

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 16-04-20 00:38

Du er vel ikke ved et tilfælde kommet til at bede om at få vist mobiludgaven?

Kommentar
Fra : poten

Dato : 16-04-20 08:53

Der er jo også kommet en ny sikkerhedsopdatering til Google Chrome, har du fået den opdateret?

Kommentar
Fra : clou

Dato : 16-04-20 10:22

Har du prøvet at slette Browser historikken?

Clou

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 35 point
Dato : 16-04-20 11:44

Prøv at klikke på den lille firkantede talebobbel ned ved uret
Der er nu en firkant hvor der står tablettilstand...............hvis den lyser op så klik lige på den en gang.

Godkendelse af svar
Fra : kaison

Dato : 16-04-20 20:00

Tak for svaret Eyvind. Problemet er løst