/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
CVR-registeret
Fra : sdam
Vist : 139 gange
100 point
Dato : 14-04-20 12:09

Hvorfor kan man i nogle Aps-selskaber - i CVR-registeret - se regnskaber, og i andre kan man ikke??

Kommentar
Fra : poten

Dato : 14-04-20 12:14

Det skulle vel være elementært...

Fordi de ikke er offentligt tilgængelige!

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 14-04-20 13:40

Nej, man kan sagtens komme ind til mange Aps-virksomheder for at se regnskaber! Det er ikke noget der må være "hemmelig". Det kan vel være, at man skal have specielle adgangs muligheder/koder m.v., men alle der har retmæssig behov (krav) for det, skal kunne se det!

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 14-04-20 13:52

Alle firmaer aps og a/s er regn skaber offentlig tilgængelig. Det skal de være og det er de også. Find en anden side så kan du finde dem.

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 14-04-20 13:52

Hvilke firma kan du ikke finde regnskab på?

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 14-04-20 14:54

Indsæt din tekst herIndsæt din tekst herHvis nu regnskabet ikke findes elektronisk, hvor findes det så?

"Du kan finde regnskaber under bjælken ”Regnskaber” på virksomhedens side. Hvis regnskabet er tilgængeligt elektronisk, kan du downloade det direkte i CVR."

Annuller spørgsmålet
Fra : sdam

Dato : 14-04-20 18:04

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål