/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Gule huskesedler i win 8,1 er væk
Fra : EiHaBr
Vist : 323 gange
100 point
Dato : 14-04-20 07:54

Hej
Ved nogen hvor mine gule stiks/huskeseddler ligger, de har altid ligget på proceslinien men er pludselig væk. Har jeg slettet dem når jeg har siddet og halvsovet ved maskinen, eller hvad.
Nogen der ved hvor på Pcérn de er placeret, så jeg kan hente dem igen.

Accepteret svar
Fra : poten

Modtaget 110 point
Dato : 14-04-20 08:17

Prøv at kigge efter 'STICKY NOTES' så burde de komme frem...

https://www.microsoft.com/da-dk/p/microsoft-sticky-notes/9nblggh4qghw?activetab=pivot:overviewtab

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 14-04-20 08:19

The executable file for Sticky Notes has a weird (and therefore unhelpful) spelling. You should find the executable file called:

StikyNot.exe

in the folder,

C:\Windows\System32\

You should be able to pin it to Start or the taskbar by right-clicking and selecting accordingly.

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 14-04-20 09:32

Super mange tak til jer to.
Jeg gik ud på den grønne forside og søg, STICKY NOTES, og vupti så var de der igen.

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 14-04-20 11:33

Afslut venligst dit spørgsmål, da løsningen er fundet

Kommentar
Fra : poten

Dato : 14-04-20 12:12

Citat
Jeg gik ud på den grønne forside og søg, STICKY NOTES, og vupti så var de der igen.

Som forudset. Prøv at kigge efter 'STICKY NOTES' så burde de komme frem...

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 14-04-20 16:06

Tak til alle.
Jeg syntes bare lige der skulle være en chance til at læsesvar og point er jeg nød til at give til den første hvis svar jeg kunne bruge men dermed er de andre jo også lige så gode, tak.

Godkendelse af svar
Fra : EiHaBr

Dato : 14-04-20 16:06

Tak for svaret poten.