/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Bruser drypper
Fra : jmkiil
Vist : 172 gange
100 point
Dato : 13-04-20 09:43

Hejsa, købte hus for et halv års tid siden og nu begynder bruseren lige pludselig at dryppe konstant. Ca. et dryp hvert andet sekund. Hvad kan man gøre for at stoppe det?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-04-20 10:08

Luk for vandet, skru armaturet af og rens det for kalk.

God mandag

Kommentar
Fra : transor

Dato : 13-04-20 12:38

Det afhænger af hvad slags armatur ( vandhane) der er.
de rigtig gammeldags skal måske have en ny gummipakning.
De moderne typer burde ikke kunne blive utætte.
skal måske ordnes af en fagmand.
foreløbig kan du jo sætte en spand under og bruge vandet til at skylle i toilettet eller vande potteplanter.