/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Nogen, der kender denne Gaming PC?
Fra : Bille1948
Vist : 340 gange
300 point
Dato : 12-04-20 16:33

Mit barnebarn ønsker sig denne gaming PC, og spørger mig til råds, men jeg har absolut ikke nogen forstand på disse:

https://sharkgaming.dk/max-bite-kickstarter?___store=default&gclid=CjwKCAjw1cX0BRBmEiwAy9tKHjnjfo68HJaEBKiUU2Nd7Cye1nJZ6av0wJxaMPVC29sBR6s3ssVtUxoCzrIQAvD_BwE

Nogen, der har noget relevant input?

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 12-04-20 18:41

Jeg vil mener der mangler et dedikeret grafikkort med minimum 4 GB RAM, desuden er 240 GB disk ikke nok, så enten skal der en disk nr. 2 i, som kan være en almindelig HD, Alternativt skal systemdisken være minimum 500 GB. Alt afhængig af hvor mange programmer/ Spil der skal installeres.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 13-04-20 15:24

Hvad er der af forventning til systemet? Hvilke spil er der ønske om at man kan spille?

Systemet der er linked til er i den helt billige ende.
Hvis der kan findes flere penge, er det godt givet ud til at kunne finde fx et system med et dedikeret grafikkort som 'Brassovitski' også nævner.

Accepteret svar
Fra : Thomas_Mygind

Modtaget 300 point
Dato : 13-04-20 19:50

Kender godt til delene i computeren.

Det er en Quad core med et intern grafikkort - så det kan kun spille simple spil i middel til lav opløsning: GTA V, WOT.

Den kan godt spille CSGO, men ikke Battlefield.

Godkendelse af svar
Fra : Bille1948

Dato : 14-04-20 20:32

Tak for svaret Thomas_Mygind. Nu fik vi ham overbevist om, at han spare noget mere op, for at få den rigtige spille maskine.

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 14-04-20 20:51

Måske overvej disse i stedet:

https://sharkgaming.dk/max-bite-extreme-v2
Den har godt grafikkort

En brugt PC på DBA.dk til en rigtig god pris.
https://www.dba.dk/andet-maerke-cpu-i5-9400f/id-1065813517/

Kommentar
Fra : Magnacom

Dato : 25-03-22 19:56

Hvis du mangler råd i forhold til hvilken computer du skal vælge, så kan du med fordel bruge Compwares Gaming PC Finder. Her kan du vælge i forhold til budget, spil og skærmstørrelse.

https://compware.dk/gaming-pc-finder