/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
spørgsmål om Bitcoins
Fra : Maamasam
Vist : 390 gange
50 point
Dato : 07-04-20 08:37

Er der nogen her som ved meget om Bitcoin Era? Jeg vil gerne prøve det men tørre ikke fordi jeg kender ikke noget til det.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 07-04-20 08:46
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 07-04-20 08:47
Kommentar
Fra : netop

Dato : 07-04-20 08:48

Når og hvis du ikke kender noget til det, bør du holde dig i lang afstand fra den slags!
Medmindre du har en formue du alligevel ikke skal bruge til noget, så gå du bar i gang...

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 07-04-20 11:18

Helt enig med netop.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-04-20 19:51

Måske kan jeg købe lidt bitcoin til dig og til den rigtige pris.

Det er nok den mest avancerede form for pyramidespil.

Kommentar
Fra : Freni

Dato : 08-04-20 14:13

Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår de mange negative kommentarer om Bitcoin og kryptovaluta. Der er en stigma omkring kryptovaluta, fordi der ofte florerer negative historier om det i medierne.

Det er korrekt, at prisen på kryptovaluta er enormt svingende, men de fleste analytikere er enige i, at det kun er et spørgsmål om tid, før Bitcoin vil stabilisere sig. Over tid er prisen på Bitcoin kun gået op. Koden bag Bitcoin er noget af det mest sikre og ubrydelige kode, som nogensinde er blevet skrevet. Bitcoin i sig selv er ikke et pyramidespil, men en elektronisk valuta. Fordi der er mange folk, som ikke forstår kryptovaluta, er det korrekt, at kryptovaluta kan blive brugt til pyramidespil - men det er jo ligesom med traditionelle penge.

Prøv at checke nogle videoer om kryptovaluta og Bitcoin ud, før I dømmer - I kan også læse om det på nettet bl.a. her: https://coinbox.dk

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 08-04-20 15:27

lad nu være med, at blive ved med at udstille din naivitet!!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-04-20 20:48

Tja - kært barn har mange navne - det har vores spørger måske også.

Bitcoin har ikke nogen reel værdi, men overlever kun på den hurtige omsætning, og de lidt naive historier.