/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Radio.
Fra : sigfrid
Vist : 316 gange
200 point
Dato : 04-04-20 08:24

Jeg har en skoda Fabia 2006, strømmen har været slået fra, nu kan jeg ikke få gang i radion igen . når jeg tænder for den kommer der safe på displayet, men efter 3 sekunder skulde der komme 1000 men det kommer det ikke, lige meget hvad jeg trykker .Nogen der har en ide, hvad der skal til.
VH. Sigfrid.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 04-04-20 08:36

Den er sikkert sikkerhedslåst. Jeg tror den skal åbnes med en kode, så det kræver måske hjælp fra et aut. Værksted.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 04-04-20 09:57

Da du købte bilen fulgte der en brugsanvisning og en sikkerhedskode med.
Hvis du ikke fik den må du henvende dig til sælgeren.
Mange bilradioer er for at forhindre indbrud og tyveri indrettet så di skal oplåses med kode ,hvis spændingen har været afbrudt.

Kommentar
Fra : sigfrid

Dato : 04-04-20 14:01

Hej med jer, jeg har en kode, men når der står safe skulde den gerne slå over på 1000 så kan jeg bruge koden, men det gør den ikke.
Sigfrid.

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 200 point
Dato : 04-04-20 16:40

Prøv at tage spændingen her fra, og tilslut den igen efter 3 minutter.
Den skal vel starte med 4 tomme felter. O. O. O. O.

Godkendelse af svar
Fra : sigfrid

Dato : 06-04-20 09:17

Tak for svaret Benjamin.Hansen.
Jeg har fået gang i den igen, efter safe skulde der komme 1000 som det ikke gjorde , men så skulde den være tændt 1 time så kom den (bilen skulde være slukket for strøm)
Men tak for at prøve at hjælpe.
V.H Sigfrid.