/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Julefrokost med arbejdet
Fra : ringeren
Vist : 186 gange
50 point
Dato : 01-04-20 10:53

Hej folkens.
Jeg ville høre hvordani holder firmafester, firmafrokost osv. i den virksomhed, som i er ansat hos?
Jeg spørger, fordi det er mig som er blevet fest arrangør i den virksomhed, hvor jeg arbejder - hvor vi er omkring 25 ansatte.

Det er derfor et antal, som godt kan blive for stort til at tage med hjem i privaten :) Tager i bare ud og spiser i byen, lejer i større lokaler - eller hvordan gør i ?

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 01-04-20 11:22

Ja, det kan man jo gøre præcis som man ønsker og har økonomi til...

Kommentar
Fra : ringeren

Dato : 01-04-20 11:32

Hej Poten.

Tak for svar.

Men er der nogle der kan komme med nogle eksempler på hvad de gør :)

Kommentar
Fra : andersboBror

Dato : 01-04-20 11:45

Vi plejer at bruge Grunkevent, når vi f.eks. skal holde firmafest eller julefrokost :)
[URL]https://grunkevent.dk/
De er super gode arrangører, og der mangler aldrig noget.

Super fede location på deres firmajulefrokoster BTW.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 01-04-20 11:47

De firmaer jeg har været ansat i har altid holdt julefrokost ude på en restaurant eller lignende sted.
når man er en så stor flok som 25 personer, skal man jo have noget af et lokale på firmaet hvis man skal holde det internt samtidig koster det jo en del planlægning og personale til at gennemføre det.

Kommentar
Fra : ringeren

Dato : 01-04-20 12:29

Tak for svar Andersbobror og Netop :)

Kommentar
Fra : bodillouise

Dato : 06-04-20 07:26

Man kan holde ude evt. kro, restaurant , hal fest. Muligheder er mange og der er rigtig mange om budet.
Med eller uden musik og dans.
Nogle laver en del weekendtur ud af det med overnatning - her kunne en tur til Norge også være en mulighed.
Kan også holde i et lokal i firmaet og få lev mad , dog skal man søger for st få en til at stå for mad og oprydning.

Kommentar
Fra : Saandy

Dato : 15-04-20 16:12

Vi har holdt julefrokost 3 år i træk ved https://citybowling.dk/ Det har været nogle rigtig gode julefrokoster hvert år!
Det kan helt klart anbefales at holde det i en bowlinghal hvis det ikke er noget i har overvejet.
Det er rigtig hyggeligt at bowle lidt med sine kollegaer.
Vi plejer at leje et lokale så vi ikke skal sidde ude ved alle de andre kunder og så kommer de med maden og drikkelsen. Det er super lækkert mad og god service af dem og varte os sådan op

Kommentar
Fra : lauritter

Dato : 28-04-20 15:55

Med 25 ansatte ville jeg heller ikke invitere dem hjem til mig selv. Det kommer måske også an på aldersgruppen du har ansat. Hvis din aldersgruppe er ung vil jeg også foreslå bowling ligesom Saandy, da jeg selv har holdt det hos https://roskildebowlingcenter.dk/ så kan man slå det sammen med party bowling og så er der en konkurrence foræret. Hvis aldersgruppen er lidt ældre vil jeg nok gå med et mere hyggeligt sted eller lokale hvor det kun er jer med en masse god mad og drikkelse. Det er også ret morderne med at bestille en komiker eller en anden form for underholdning. Det er ikke noget jeg selv har gjort endnu, men overvejer det i år for at støtte i den svære tid.

Kommentar
Fra : Marco-Lomanto

Dato : 30-06-20 10:14

Til større arrangementer, hvor der er mere end 25 personer, vil jeg helt klart anbefale at man finder en lokal leverandør, der kan stå for Catering, og hvor man evt. også kan leje lokaler.

Er din virksomhed i nærheden af Farum, kan jeg varmt anbefale Lomanto Catering, som både kan stå for catering, både ud af huset og in-house, samt tilbyde festlokaler og selskabslokaler til store og små arrangementer.

Maden er italiensk-inspireret med fokus på gode råvarer, hvor der er noget for enhver smag.
Hvis du har et arrangement, som du ønsker, at Lomanto Catering skal hjælpe din virksomhed med, så læs mere om deres catering her --> https://lomanto.dk/