/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Fuck Yousee
Fra : rotw
Vist : 385 gange
500 point
Dato : 31-03-20 12:29

Hvor er det bare til grin det selvskab??

Nu åbner de op for “alle kanaler” stor pakke i påsken

Så kan de da lige pisse dem som betaler alt for meget for denne pakke! Til daglig

Og hvad er det så lige at de for! Mulighed for at se det samme?

Kommentar
Fra : poten

Dato : 31-03-20 12:34

Intet nyt under stolen eller solen - det selvskab som du kalder det skal man holde sig langt væk fra...

Når man holder fast i Yousee har man selvskabte problemer som man kun slipper ud af ved at skifte selskab...

Men hvad var i øvrigt spørgsmålet?

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 31-03-20 13:58

Det er da prisværdigt, og bestemt ikke noget at blive pigefornærmet over.
Glæd dig da på andres vegne!

Alle jer med YouSee Tv ser væsentligt mere tv i denne særlige situation. I påsken åbner vi løbende op for masser af tv-kanaler, som I kan se fra 3.-17. april. Så skulle der gerne være ekstra underholdning til både børn og voksne, der trænger til adspredelse eller noget at samles om. God fornøjelse – og pas godt på hinanden

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 01-04-20 01:53

Det havde været prisværdigt hvis man for engang skyld også valgte at give dem der betaler for fuld pakke .

Spørgsmålet er hvad for dem der betaler for stor pakke?

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 01-04-20 08:09

En BROK KANAL kan jeg høre

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 01-04-20 15:42

Kan godt forstå, det må gi`søvnløse nætter at andre kan se "jeres" kanaler i måske 5-6 dage.
Uha uha, skamme skamme jer Yousee. Kræv jeres penge tilbage for de dage, så i også kan se "gratis" tv.
Jeg synes netop Yousee viser samfundssind.

Og jeg synes "lissom", vi har større problemer for tiden, end nogle få dages tv-tilstand.

Dejlig Yousee, så skal jeg rigtig se gratis tv i påsken, og sende en "venlig" tanke, til dem i denne tråd. Vi har nemlig kun den lille abonnement.

Et paradox: Alle rakker ned på DK`s to største selskaber, i hver deres genre. Nemlig Yousee og Danske Bank. Åhh...de er så ringe, regulære banditter. Men hvorfor de så stadigvæk de største ??? Det står enhver for at skifte.

NB.: Vi har haft TDC/Yousee siden 1978. DB siden ca. 1982.

M.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 01-04-20 16:59

RETTEELSE:
Et paradox: Alle rakker ned på DK`s to største selskaber, i hver deres genre. Nemlig Yousee og Danske Bank. Åhh...de er så ringe, regulære banditter. Men hvorfor er de så stadigvæk de største ??? Det står enhver frit for at skifte.

Jeg kan så ivrigt trøste de utilfredse Yousee brugere med at det eneste jeg ser, på denne kanal er
Kongen af Queens. Synes ikke kanalen er meget værd. MEN JEG BETALER FOR DEN.

Glæd jer nu over foråret, solen, og at i forhåbentlig ikke er smittet af Corona.

M.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 500 point
Dato : 02-04-20 07:08

Hvis du har Fuldpakke, vil du få følgende kanaler frem til d. 17/4:
CBS Reality
eSports TV
History Channel
History2
MTV ROCK
Motorvision TV
MyZen TV
Nicktoons
Outdoor Channel
Sport Live
TV5Monde
VH1 Classic
Viasat Explore
Viasat History
Viasat Nature
TV 2 Sport X

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 03-04-20 14:57

Anderledes med Canal digital

Vores Sportspakke er uden beregning i april
Coronavirussen gør, at rigtigt mange sportsarrangementer verden over er udsat eller aflyst.

Da du har vores Sportspakke i dit abonnement, får du den uden beregning frem til 1. maj.

Godkendelse af svar
Fra : rotw

Dato : 08-04-20 00:53

Tak for svaret katekismus.