/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Overførsel af foto.
Fra : omahexen
Vist : 277 gange
200 point
Dato : 28-03-20 07:59

Når jeg forsøger ar overføre et foto til en annonce,får jeg beskeden " gå ind på kontrolpanel,post,vis profiler,tilføj ",det kommer jeg ikke videre med,hvor er fejlen ?

Kommentar
Fra : poten

Dato : 28-03-20 09:12

Fejlen er, at du ikke gør som der står beskrevet...

Hvordan vil du ellers have det skal komme til at virke?

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 28-03-20 09:31

Det er jo som sædvanligt ikke et svar man kan bruge.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 28-03-20 10:18

Citat
Det er jo som sædvanligt ikke et svar man kan bruge.

Og spørgsmålet er lige så mangelfuldt formuleret som sædvanligt

Hvorhen prøver du at overføre et foto til?

Accepteret svar
Fra : poten

Modtaget 100 point
Dato : 28-03-20 12:22

Citat
Det er jo som sædvanligt ikke et svar man kan bruge.

Citat
Og spørgsmålet er lige så mangelfuldt formuleret som sædvanligt

Lige på kornet!

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 29-03-20 08:32

Tak for svaret poten.,Eller mangel på samme,der spørges ikke,om hvor det går galt,hvordan gør du,osv,næ,det drejer sig om,at gøre folk dummere end de er.Med din indstilling,kan man godt forstå,at der ikke er så mange der bruger Kandu.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 29-03-20 08:41

Kommentar
Fra : poten

Dato : 29-03-20 11:29

Citat
Tak for svaret poten.,Eller mangel på samme,der spørges ikke,om hvor det går galt,hvordan gør du,osv,næ,det drejer sig om,at gøre folk dummere end de er.Med din indstilling,kan man godt forstå,at der ikke er så mange der bruger Kandu.

Du kunne gøre dig selv den ulejlighed at læse dogvillestars indlæg i stedet for at brokke dig over dine egne manglefulde spørgsmål!

Hvis du spurgte så man kunne forstå hvad du ville vide, var alting nok en del lettere.