/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Nordea pause huslån
Fra : nosunshine5
Vist : 274 gange
50 point
Dato : 25-03-20 14:57

Jeg har et huslån igennem Nordea og deres kreditforening.

Vi har begge gået meget ned i indtægt pga coronavirus.

Der var oplysninger i medierne om at man kunne få lov at få huslån på pause i X antal måneder.

Dem af jer der er i Nordea og har gjort brug af dette, hvis det er rigtigt, hvordan gjorde i og hvad skulle i vise for at få den henstand?
Budget og hvad ellers.

For den bankdame vi har hun er ikke til at hukke og stikke i.

I sidste tilfælde, kan man gå over hendes hoved. hun har aldrig været særlig glade for os og viser dette ved at være meget svær at få et klart svar ud af.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 25-03-20 16:21

Det tror da pokker med sådanne kunder...

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 25-03-20 17:24
Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 25-03-20 21:20
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-04-20 23:21

nosunshine5 Selvfølgelig kan du tale med en overordnede hvis du mærker at du ikke bliver behandlet ordentlig af rådgiveren. Det er en særlig situation du er kommet i på grund af sundhedskrisen, og du har krav på et klart svar på dit spørgsmål i banken.