/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
min printer Epson stylus sx218
Fra : hanne39
Vist : 153 gange
500 point
Dato : 18-03-20 17:16

Min printer har tidligere accepteret kompatible printerpatroner, godt nok med lidt besvær, men det holdt den så op med og efter at have kæmpet et stykke tid endte jeg med at købe en Canon 2550 men jeg er ikke tilfreds med den, eller også er det bare mig der ikke rigtig gider at lære den at kende. nu ville jeg så forsøge om ikke jeg kan få min epson til at fungere, men den bliver ved med at sige at det ikke er en original patron.
er der nogen der ved hvad jeg kan gøre for at få den til at acceptere kompatible patroner????

Kommentar
Fra : poten

Dato : 18-03-20 17:19

Nej, EPSON er meget stædig hvad det ambelanger, men deres patroner er så til gængæld nogle af de billigste i brug på markedet...

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 18-03-20 23:56

Har du prøvet med en anden patron?

De Epson printere jeg har haft, har ikke haft problemer med uoriginale patroner. Prøv at slå status monitor fra.

Navigate to the Apps screen and select Control Panel > Hardware and Sound > Devices and Printers. ...
Click the Maintenance tab.
Click Extended Settings.
Unselect Enable EPSON Status Monitor 3.
Click OK as necessary to save your settings

Vh Civic

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 20-03-20 22:31
Kommentar
Fra : webm

Dato : 21-03-20 17:42

Mon ikke spørgsmålet er klar til at blive annulleret?

Spørgsmål
- Ubesvarede   1
- Besvarede   2
- Annullerede   13
- Slettede   0
Ialt   16