/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Virus?
Fra : abbaba
Vist : 272 gange
100 point
Dato : 18-03-20 02:52

Fup eller fakta?

Virus? den nye..

Holder sig i live på hænder 10 minutter, men flere timer på tøj.
Hvorfor advare mod dette?
Alle mennesker bliver vel hjemme og hænger ikke tøj op = på arbejdspladser.

Hold afstand? unge og såkaldte ? møjunger//// men tror ikke det gælder dem = gangbangere. de har vist ikke fattet meningen fra Staten/ Og endda Dronningen brugte i mine/ andres ører pæne ord.
Men det er heller ikke første eller sidste gang de laver problemer.

De har så travlt (det eksempel jeg så) at de stod så tæt på en kurvs på gulvet og så på ? pensionisten foran og DE tænke HVAD fanden står du der for, der er jo 5 meter til næste kunde.

Men som ? mosebaek? brugeren ? hvad rager det andre.

Ellers er der da virkeligt ro og ingen mennesker på gade og vej = ingen støj = LYT

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 100 point
Dato : 18-03-20 09:07

Citat
Holder sig i live på hænder 10 minutter, men flere timer på tøj.

Gad vide hvor hun ved det fra?
Da virus ikke er en levende organisme er det noget rigtigt sludder, som viser at hun ikke har fattet noget af biologien.

Godkendelse af svar
Fra : abbaba

Dato : 19-03-20 00:40

Tak for svaret transor.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 21-03-20 11:04

Jeg går da stærkt ud fra at virus er levende, siden det kan mutere og mangfoldiggøre sig?
Alle de kloge hoveder, som tvivlede på effekten af rengøring på indkøbsvogne osv, mangler da totalt omløb i hovedet. Allerede før det blev offentligt kendt, advarede jeg mod håndtag på indkøbsvogne. Jeg vil ikke smittes af alle uden omløb i hovedet!
Ingelein

Kommentar
Fra : transor

Dato : 24-03-20 17:45

Siden du ved at virus er levende vil du måske fortælle os om det er planter eller dyr, og hvor stort åndedræt og stofskifte er.

Virus kan ikke formere sig. Det bliver formeret indvendigt i levende celler. Og det er noget andet.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 24-03-20 22:31

Igen en af de superkloge, men det er rigtigt at det kræver en vært for at det kan formere sig. Jeg har lige set 2 timers tysk video om virus og hvordan det opfører og formerer sig. Så pas på at du ikke får noget galt i halsen!
Ingelein