/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Outlook
Fra : BarsKill
Vist : 251 gange
100 point
Dato : 15-03-20 15:40

Når jeg søger efter mails i Outlook finder den kun "gamle" mails (fra før 1.7.19)
Nogen der kan hjælpe mig?
(Jeg kan scrolle ned og i indbakken og finde dem - men jeg har (for!!) mange liggende usorteret

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 15-03-20 16:40

Kan du ikke bare klikke på kolonnen "dato" så burde de blive sorteret i stigen eller faldende orden. Klik til det "passer".

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 15-03-20 19:32

Er der tidsbegrænsning på den Officepakke du har, så du evt. skulle have opgraderet den efter 1.7.19?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 16-03-20 01:57

Der er så mange ting, som MS gennem tiden har kaldt noget med outlook.
Du skal være mere præcis med at skrive hvilken outlook du bruger. Ellers kan du heller ikke fået præcis svar.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 16-03-20 09:25

I windows 10 følger der en såkaldt Outlook (mail til windows 10) som er gratis.
Du kan lige teste din Outlook ved at sende en mail til din egen outlook mail adresse.

Godkendelse af svar
Fra : BarsKill

Dato : 17-03-20 18:10

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : BarsKill

Dato : 17-03-20 18:11

Jeg installerede den gratis version af Outlook - og den fungerede.
Den der fejlede var Outlook fra Office 365