/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows nulstil
Fra : falconi1
Vist : 309 gange
165 point
Dato : 11-03-20 10:05

Min PC kan ikke nulstilles:
Den kører hele programmet, men ruller blot tilbage og "fortryder" nulstillingen.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 11-03-20 10:17

Nå, det lyder da interessant...

Hvad gør du for at 'nulstille'?

Kommentar
Fra : falconi1

Dato : 11-03-20 10:42

Jeg forsøger at køre genoprettelsesprogrammet.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 11-03-20 11:28

Jeg har også lige haft en del bøvl med en af mine Windows. Jeg prøvede alt muligt igennem et par måneder, jeg kunne godt bruge mine programmer, men maskinen kunne ikke lukke ned eller genstarte. Og min antivirus kunne ikke opdatere. Da jeg var meget tæt på at skippe det hele, formatere disken og geninstallere, så kom der et sort vindue i nederste højre hjørne om at de seneste Windows opdateringer var blevet fjernet automatisk fordi at de ikke fungerede. Og nu fungere alt som det skal.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-03-20 14:56
Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 11-03-20 17:11

Hvi der er problemer med Windows så kør dette program.
Bedst hele vejen igennem, og i fejlsikret tilstand.
https://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html

Jeg har brugt programmet med stor succes til at redde flere Windows 10 installationer. programmet henter og installerer selv manglende elelr defekte Windows drivers osv.
Jeg synes det er meget effektivt.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 11-03-20 17:27

- og hvad koster dette program?

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 11-03-20 18:24

Hvis du mener Windows repair fra Tweaking. com så koster det ikke noget.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-03-20 15:37

Ved opstart tryk SHIFT + F8 ..umiddelbart efter BIOS skærmen.

I den fremkomne 'blå' skærm vælger du : NULSTILLING (..men behold mine filer og indstillinger)

https://support.microsoft.com/da-dk/help/12415/windows-10-recovery-options

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-03-20 15:39
Kommentar
Fra : molokyle