/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
I phone bruger meget strøm
Fra : svendmogensen
Vist : 292 gange
110 point
Dato : 06-03-20 12:11

Min Iphone 5 SE , er begyndt at bruge meget strøm(er 2 år gammel) Når jeg kigger på forbruget er det kameraet der bruge meget, uden at jeg har brugt det? Er der nogen der har en ide til hvad jeg kan gøre

Kommentar
Fra : poten

Dato : 06-03-20 12:49

Hej Svend måske du skal tjekke denne side...

https://mobilsiden.dk/nyheder/mobiltelefoner/fejl-paa-iphone-6s-saadan-faar-du-nyt-gratis-batteri/

Fejl på iPhone 6S: Sådan får du nyt gratis batteri

Hilsen én du kender i Børkop

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 06-03-20 13:41

Har du slået Bluetooth fra? den i sig selv, bruger en del strøm.

Har du altid kamera appén åben så den er klar til at tage billeder.

Gratis batteri gælder kun i USA.

Kommentar
Fra : svendmogensen

Dato : 06-03-20 14:46

Tak Bille. Hvordan lukker jeg camera app? Og hvordan, hvis der pludselig er et motiv??

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 110 point
Dato : 07-03-20 10:18
Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-03-20 19:28

Jeg har et aktivitetsur, som skulle aktiveres via min iPhone og Bluetooth skulle være slået til. Så opdagede jeg at batteriet blev "ædt" i løbet af et døgn (jeg plejer at oplade batteriet ca hver 4. dag)
Jeg har så slået Bluetooth fra og tilslutter det kun, når jeg skal redigere i mit ur.
Nu bruger min iPhone ikke så meget strøm, som da Bluetooth var slået til.
Slå Bluetooth fra/ til, når det ikke skal bruges/når det skal bruges.
God weekend

Godkendelse af svar
Fra : svendmogensen

Dato : 08-03-20 11:31

Tak for svaret katekismus.