/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Skal jeg vælge en totalenterprise?
Fra : Greensolution
Vist : 126 gange
20 point
Dato : 04-03-20 10:59

Det vil selvfølgelig altid være en god idé med en totaltenterprise, men kan det betale sig?
Umiddelbart vil jeg sige, at det kan, og især denne: https://green-solution.dk/

I må meget gerne komme med bud.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 04-03-20 11:25

Sikkert og måske og hvad vil du have man skal svare på en annonce/hjemmeside...

Der er jo ikke noget tilbud at tage stilling til...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-03-20 11:49

Du aner ikke hvem der udfører arbejdet, ved en total enterprise. Og du har ikke hånd i hanke med kvaliteten.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-03-20 11:50

Totalentrepriser er ikke sjældent noget skod. Oftest overlades projekteringen til totalentreprenøren der i sagens natur ikke kan være ekspert i alt. Og så har du ved den lejlighed også lige en ekstra der skal have et dækningsbidrag. Totalentreprenørerne er legendarisk slemme til at indkøbe med hovedet under armen og lave tingene med laveste kvalitet for netop at opretholde et dækningsbidrag. Er man i tvivl går du bare et typehus efter i sømmene. Alle underentreprenører er blevet dunket godt og grundigt og derfor får du det billigste. DB til underentreprenør og bagefter DB til Totalentreprenør = skidt arbejde for dyre penge.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-03-20 22:25

Hmmm, er det en tilfældighed, at dit profilnavn her på kandu er det samme, som det firma du så varmt anbefaler?

Citat
I må meget gerne komme med bud.
Betal selv for reklame på kandu.