/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Feedback på min blog
Fra : MarkGuldbrandse
Vist : 173 gange
20 point
Dato : 21-02-20 20:51

Hej allesammen,

Jeg er netop ved at lave en ny blog. Og kan godt lide inden jeg går live med en ny hjemmeside lige at teste den ved at indhente feedback fra andre. Jeg ville derfor gerne høre om I ville give en smule feedback på min blog: https://blivprojektleder.dk

Rigtig gerne i forhold til design og brugervenlighed.

Tanken med bloggen er blot at skrive omkring projektledelse, men på et mere praktisk niveau. Det vil sige skrevet til folk der ikke har en projektleder uddannelse, men som gerne vil have hjælp i en given situation, eksempelvis hvis de skal til at estimere et projekt, og ikke aner hvordan de skal gøre.

På forhånd mange tak, og glæder mig til at høre fra jer.

Mvh
Mark

Kommentar
Fra : poten

Dato : 21-02-20 23:51

Nu kan det være jeg spørger dumt, men er det ikke blot en hjemmeside omkring emnet?

Det ser alt sammen professionelt og flot ud.

Jeg sidder her og har netop brug for blog som kun skal være tilgængelig for nogle enkelte menesker som kan dele oplysninger på den blog.

Hvordan mon man laver netop sådan en?

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 22-02-20 07:51

Spændende og relevant læsning og du er en rigtig rigtig god skriver. Flot og dejlig overskuelig opsætning, og nem at gå til.
Jeg er imponeret, og kan da slet ikke lade være at læse alt det, du skriver.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-02-20 17:12

Ja det ser jo flot ud - men dine guldkorn flyder lidt sammen med dine illustrationer, og bliver kedeligt. Utroligt hvad der kan laves med WordPress.
Det var så bare min opfattelse.
Må man spørge om det er et firma du er ved at oprette.
Eyvind.

Kommentar
Fra : MarkGuldbrandse

Dato : 22-02-20 18:20

Tak for jeres feedback. Det er ikke et firma, men blot en blog omkring Projektledelse. Hvad det bliver til i fremtiden, det ved jeg ikke endnu.