/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
Vil gerne have installeret dette program
Fra : jensviggo
Vist : 280 gange
50 point
Dato : 18-02-20 08:16

Har haft dette program tidligere og vil nu gerne have det installeret igen. Engang imellem har jeg brug for at redigere en smule i billeder, og som jeg husker er programmet simpelt at bruge.
Hvor finder jeg det. Har søgt og fundet det/prøvet at installere, uden held.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 18-02-20 08:29

Æhhh hva' for et program taler du om?

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 18-02-20 08:51

netop

Han skriver jo Paint Shop Pro, men ikke nummeret på de mange der er af dette program, men er det et af de første som var meget lette at bruge som f.eks. Paint Shop Pro 7, så har det kunnet hentes på Google, der hentede jeg mit, så Æhhh det er det program han taler om.

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 18-02-20 09:07

netop.......Jeg vil gætte på at det er PaintShop Pro ud fra spørgsmålets kategori.

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 18-02-20 09:09
Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 18-02-20 10:25

Hvis fu ikke har C.D. må du nok indvastere i en ny usgave.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-02-20 10:51

Du kan finde ældre versioner af PSP her
http://www.oldversion.com/windows/paint-shop-pro/

Men hvorfor ikke bruge det gratis program Irfanview?
https://www.irfanview.com/

Der findes en dansk sprogfil til det.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-02-20 12:58

jensviggo -> Hvad er der i vejen med Windows 10 standardprogrammet; Paint ???
GIMP : https://www.gimp.org/downloads/ ..som de fleste LINUX brugere ...bruger
..findes også til Windows (Gratis)
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-02-20 11:14

Hvor meget skal du egentlig redigere i de billeder.
Altså - hvad laver du med billederne.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 19-02-20 12:06

Jeg benytter selv PaintShopPro 7 og har også prøvet nyere udgaver, men når man er vant til et program og ved hvorledes det benyttes og næsten kan gøre det i søvne så er det rat med det samme program og for mit vedkommende dækker PaintShopPro 7 mere end rigeligt.

Det ville i øvrigt snart være rart at høre fra spørgeren jensviggo

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 19-02-20 12:21

Skal udelukkende bruges til at clone/ retucere/klippe/forstørre/formindske billeder

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-02-20 17:00

Jens Viggo - jeg har skrevet til dig via privat besked og det kan du se oppe til venstre med den lille konvolut.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-02-20 16:06

Nå. Læs så her: https://tegneprogrammer.dk/gratis

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-03-20 13:05

Kommentar
Fra : Klaudi