/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Frimærker
Fra : sdam
Vist : 481 gange
100 point
Dato : 16-02-20 18:17

Har nogen herinde kendskab til om man kan "veksle" frimærker i et posthus, som der næsten ingen er af mere, eller en "mini posthus"
Jeg har 60 stk. 30 kr. mærker jeg gerne vil have byttet til enten 10 kr. eller 20 kr. mærker....

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 16-02-20 20:59

Man kunne tidligere, men ikke "lige over", de fratrækker - vistnok - omkring 10% for at gøre det.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 16-02-20 22:13

Spørg hvor du normalt handler og uden for travlhed - så er de til at snakke med.

Ellers mener jeg at Post? loven stadig er gældende ? som gangbar mønt.

har prøvet din ? bytte tur for mange år siden og fik de mærker jeg skulle bruge.

Men det var før Post DK blev pist af H til.

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 16-02-20 22:26

Jeg mener ikke at de modtager frimærker til ombytning mere. Du må kunne få et klart svar hvis du henvender dig her https://www.postnord.dk/filateli?gclid=EAIaIQobChMImYPbhoDX5wIVk5QYCh1PTAsUEAAYASAAEgLUfPD_BwE

Du kan ringe eller skrive til dem her
https://www.postnord.dk/filateli/frimarker-kundeservice

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 100 point
Dato : 16-02-20 23:16

Det er meget sandsynligt, at de er stoppet med at ombytte.

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 10-04-20 15:16

Tak for svaret Bille1948.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 10-04-20 15:37

Tak for point