/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Microsoft
Fra : omahexen
Vist : 290 gange
200 point
Dato : 13-02-20 07:32

Der dukker af og til en rude op,hvor der står "problem med din Microsoftkonto",når jeg vil logge ind,får jeg beskeden,at password er forkert,ansøger om et nyt password,får via mail en kontrolkode som jeg sender,sender et nyt password,og når jeg så vil logge ind,skrives der,at password er forkert.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 13-02-20 09:01

Får den selv ret ofte - 'der er problemer med din Microsoft konto' - og så taster jeg det samme password ind som MS godt kender, da jeg ikke har skiftet det siden jeg fik PC'en, og så kører det et stykke tid indtil vi gentager proceduren

Har skrevet il MS support og igennem feedback, men ingen svar. Endnu. Efter mange måner.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 13-02-20 13:40

Man skal klikke på boksen, så ryger man ind i indstillinger -> konti, derinde skal man så sige løs problem. Hvis Windows har brug for at du/I gør noget så skal den nok sige til ellers klare den det selv.

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 200 point
Dato : 14-02-20 04:25

Citat
Man skal klikke på boksen, så ryger man ind i indstillinger -> konti, derinde skal man så sige løs problem. Hvis Windows har brug for at du/I gør noget så skal den nok sige til ellers klare den det selv.

Jo tak - men det virkelige problem er at der ikke er noget problem.
Der bedes om det password man allerede har tastet ved opsætningen, og boksen forsvinder igen når det er tastet ind.

Kan ikke lige 'se' hvorfor Microsoft mener der er et 'problem', når rette password allerede er i systemet!!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-02-20 09:25

Jeg har på fornemmelsen, at microblød vil sikre sig at der ikke står for mange ubenyttede konti på deres servere. Jeg har en del konti som allesammen lige skal kigges på...........bl.a. en gammel hotmail som næsten aldrig bruges - udover at der skal "ordnes problemer".

Som det også fremgår at microsoft, gerne vil have mig til at bruge samme konto til alle mine windows styresystemer.

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 15-02-20 08:48

Tak for svaret dogvillestar.

Kommentar
Fra : dogvillestar