/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Mobilabonnement u/data, forbrugsafregnet
Fra : JeppeArne
Vist : 230 gange
100 point
Dato : 09-02-20 17:53

Hej
Kender nogen til et billigt forbrugsafregnet mobilabonnement uden datapakke. Jeg fandt følgende, som meget godt passer til mit behov, men det viste sig at være en narrepakke:

Der er tale om UnoTel's abonnement (den til kr. 0,39 i minuttet) på webstedet https://mobiloverblik.dk/mobilabonnement-efter-forbrug (jeg ser ikke umiddelbart mulighed for at oprette hyperlink herinde).

Når jeg klikker videre fra mobiloverblik.dk til UnoTel, så finder jeg ikke tilbuddet, og ved henvendelse får jeg oplyst, at abonnementet ikke længere tilbydes.

Kender nogen til et andet fordelagtigt abonnement, når man ringer meget lidt og ikke har smartphone (altså ikke behov for data-pakke)?

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 09-02-20 18:28

Jeg bruger Oster til 49.- pr måned 2 timer fri tale og 2 Gb data.
Ekstra minutter koster 0,40

Specifikationer
Bindingsperiode: 0 måneder
Opsigelsesvarsel: Løbende måned
Opkaldsafgift: 0 kr.
Pris pr. min. ud over inkl. taletid: 0,4 kr./min.
Viderestilling til mobilsvar: 0 kr.
Opkald til 80-numre: 0 kr.
OiSTER til OiSTER: 0 kr.
SMS & MMS: Ubegrænset
4G download: 17-71 Mbit/s
4G upload: 5-43 Mbit/s

Kommentar
Fra : JeppeArne

Dato : 09-02-20 18:54

Hej abbaba
Det er sikkert godt for dig, men det er jo ikke interessant for mig, da jeg ingen dataforbrug har. Jeg kan desuden slet ikke bruge Oister med min telefon, som kører på 900/1800 MHz net.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 09-02-20 19:03

Med dine "specifikationer" er udbuddet nok meget begrænset.

Kommentar
Fra : JeppeArne

Dato : 09-02-20 19:56

Én udbyder med det rette tilbud er nok, Bille1948.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-02-20 21:27

Måske denne kan bruges

OK Mobil Basis er ideelt, hvis du kun taler i telefon i kortere tid.
Med OK Mobil Basis kan du tale til en lav minutpris på kun 0,59 kr. eller sende sms’er for kun 0,08 kr. pr. styk.
https://www.ok.dk/privat/produkter/mobiltelefoni/mobilpakker/basis

Ved så ikke om det kan bruges på din tlf.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 10-02-20 02:58

Alle de almindelige selskaber holdt op med taletidskort for ca 3 år siden. Det er ret irriterende for os som brugte de næsten gratis kort til rene svartelefoner og til diverse alarmer og fjernstyringer.

Min løsning har været et oister taletidskort som kan fås via dette link:

https://netkiosk.dk/xbrands.asp?brand=4

Selv om det er til 3 s net kan man bruge det til at modtage sms i en ældre enhed.

Efter ibrugtagning virker det et år, og ophøser så med mindre man lige før køber mere taletid.
Det kan gøres på oisters hjemmeside uden login.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-02-20 22:55

Citat
Alle de almindelige selskaber holdt op med taletidskort for ca 3 år siden. Det er ret irriterende for os som brugte de næsten gratis kort til rene svartelefoner og til diverse alarmer og fjernstyringer.

ok.dk har basiskort til 10 kr md.
Og man forbruger endda af de indbetalte penge
Jeg bruger den til alarmanlæg der fungerer som svartelefon.

Kommentar
Fra : Klaudi