/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Sonus complete - virker det.
Fra : Eyvind
Vist : 384 gange
100 point
Dato : 04-02-20 14:09

Hej.
Jeg har læst om dette produkt hos fabrikanten.

"Sonus complete" skulle være et middel mod tinitus.

Spørgsmålet er så om det virker eller som sædvanlig bare fup og fidus.
Jeg vil helst have svar til nogen som kender til disse piller

Kommentar
Fra : netop

Dato : 04-02-20 14:39

Du kan jo få en gratis prøveperiode på en uge - så kan du jo se om det virker...

Jeg har nu ikke så meget fidus til alle de der alternative metoder men man ved jo aldrig...

Kommentar
Fra : Rosa12

Dato : 04-02-20 17:46

Hvis det er med hvid støj eller hva det lige præcis hedder, kender jeg der er vildt glad for sine hørebøffer og en hvor det hjælper nader, måske afhænger det af hvilken slags tinitus du har?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-02-20 18:48

Jeg ved ikke hvad den støj hedder - men det er den samme støj som jeg kunne høre, ved at lægge øret til de store bokse med alle telefontrådene ude på landet, for en del år siden. Hvis jeg "synger" på et iiiiiiiii, lyder det næsten lige sådan.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 04-02-20 19:39

Jeg ville nok personligt konsultere lægen omkring spørgsmålet hvis jeg havde det problem...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-02-20 09:07

@ Netop @
Citat
Du kan jo få en gratis prøveperiode på en uge - så kan du jo se om det virker...

Hvor kan man det.??

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 05-02-20 23:52

Har du overvejet en signal/prop-pistol direkte i øregangen...
vittighed.

Har hørt de kan gøre godt mod onde mennesker, men aldrig prøvet det.

Selv har jeg en hylen, men hvordan i H kan man forklare den slags.
Mit er vist noget som man vist kalder Hvid støj = P4 på P3 står og brænder natten lang
Og
Så ? jeg tror det var Udvandrende (film/ serie) hvor der var en der hørte katte i øret (efter en Lusing) og 2 andre skulle høre? om de også.. høre katte - jammer og det kunne de? sjovt klip.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-02-20 10:39

ababababab
Det med en lussing har jeg prøvet at give, og der kommer straks en hyletone - men det er ikke den jeg kan "høre" inde hovedet.