/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Regneprogram
Fra : omahexen
Vist : 343 gange
300 point
Dato : 29-01-20 07:47

Søger et gratis og enkelt program,lig Office.Andet spørgsmål,hvorfor bliver skærmen mørk,når jeg vil downloade en fil fra f.eks indbakke.Det drejer sig o Win 10,og internet explorer.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 29-01-20 08:00

Jeg bliver lidt forvirret, et regneprogram lig Office??????
Downloade fra indbakken???
Lyder lidt underligt, kan du uddybe, hvad det helt præcis er du ønsker.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 29-01-20 08:11

Hvis du tænker på et alternativ til Excel i Officepakken, så er der flere muligheder her -- > https://blog.hubspot.com/marketing/excel-alternatives

Mørk skærm?

Uddyb lige det lidt

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 29-01-20 08:12

Det jeg skal bruge,er et program,hvor jeg kan skrive tekst,og derefter udskrive,håber det er information nok.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 29-01-20 08:13
Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 29-01-20 08:15

Citat
Det jeg skal bruge,er et program,hvor jeg kan skrive tekst,og derefter udskrive,håber det er information nok.

Og derfor skrev du lige Regneprogram i overskiften?

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 29-01-20 08:32

Med hensyn til mørk skærm,er det sådan,at hvis jeg vil downloade en fil,fra f.eks.mail,er det,at skærmen bare bliver mørk.Håber,at i efterhånden forstår hvad jeg mener,trods de lidt sparsomme oplysninger.

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 29-01-20 08:48

OpenOffice er et fint program, der ligger tæt op ad Microsoft Office

Kommentar
Fra : netop

Dato : 29-01-20 10:50

Citat
Med hensyn til mørk skærm,er det sådan,at hvis jeg vil downloade en fil,fra f.eks.mail,er det,at skærmen bare bliver mørk.Håber,at i efterhånden forstår hvad jeg mener,trods de lidt sparsomme oplysninger.

Hvordan skulle jeg blive klog på had der sker på din skærm og hvorfor ud fra de oplysninger du giver???

Hvilket program kører du?
Hvad foretager du dig når det sker?
Hvordan downloader du?

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 300 point
Dato : 29-01-20 13:34

Libre office er lige som open office et gratis program.

https://da.libreoffice.org/hent-libreoffice/
Klik på "Hovedinstallationsprogram"

Og så klik på "Indbygget hjælp til LibreOffice"

De hentes en ad gangen og Hovedinstallationsprogrammet installeres førstførst.

Så har du både regneprogram og skriveprogam helt gratis.

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 02-02-20 08:50

Tak for svaret Eyvind.