/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Ted Bundy-film
Fra : Musiclover
Vist : 1289 gange
500 point
Dato : 02-07-03 12:24

Hej!

Der er på et tidspunkt blevet sendt en mini-serie/film i tv der handler om Ted Bundy. Hovedrollen spilles af Mark Harmon. Originaltitlen er "The Deliberate Stranger", men jeg kan desværre ikke huske hvad den hedder på dansk. Er der nogle der ved hvor jeg kan købe vhs-bånd med denne film, med danske undertekster vel at mærke?

Mvh.

Musiclover.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-07-03 14:37

Ved du fra hvilken kanal den blev sendt? Hvis du ved det, kan du altid ringe dertil og få den danske titel oplyst. Derefter vil det så blive lettere for dig at opspore filmen.

sommerhilsen ans

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 02-07-03 15:23

Den hedder "En morder iblandt os". En god serie. Jeg ser lige om jeg kan finde noget til dig.

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 04-07-03 11:19

hmmm....... jeg har søgt og søgt, men kan ikke finde filmen med danske tekster. Du kan købe den MANGE steder på engelsk UDEN danske undertekster

Jeg kigger lige lidt videre.

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 04-07-03 11:22

Prøv evt. at skrive eller ringe til TV2 eller DR1, måske de har planer om at sende den igen. Jeg er 100% sikker på, at den blev sendt på en af disse kanaler, da det var de eneste vi kunne tage da den blev sendt.

Kommentar
Fra : Musiclover

Dato : 04-07-03 11:57

Jeg har også selv søgt uden held og har desværre også kun fundet den uden danske undertekster :( Men tak for forsøget

Mvh.

Musiclover.

Kommentar
Fra : dessen

Dato : 28-07-03 00:22

hej prøv film centralen, de optager alt på tv

kram dessen

Kommentar
Fra : Musiclover

Dato : 29-07-03 12:36

Hej dessen.

Har været inde på filmcentralens hjemmeside, som skifter over til at være e-pressens, hjemmeside, og der har jeg desværre heller ikke kunnet finde noget

Men tak for forsøget

Mvh.

Musiclover

Kommentar
Fra : dessen

Dato : 29-07-03 22:54

hej igen, jeg prøvede selv , da jeg oz syntes den var ret fed. men ka ikke finde den nogle steder!!!!!
jeg tror bare at jeg køber den med engelske.

kram

Kommentar
Fra : dessen

Dato : 30-07-03 11:42

hej igen, kan kun finde den på amerikanske sider og kun på vhs, hvilket en dansk videoafspiller ikke kan tage, hvor har du set den henne???
nu har du gjort mig helt syg for at se den igen

kram dessen

Kommentar
Fra : Musiclover

Dato : 30-07-03 17:44

Hmm... har også kun fundet den på amerikanske sider med engelske undertekster og på vhs. Men de fleste danske videospillere kan vel afspille netop vhs.

Jeg har fundet den på www.amazon.com

Mvh.

Musiclover.

Kommentar
Fra : dessen

Dato : 30-07-03 22:49

hej du

det er en amerikanske side og vores videoer i dk, tager ikke de amerikanske formater. du må meget gerne skrive hvis du finder den et andet sted

kram dessen

Kommentar
Fra : Musiclover

Dato : 31-07-03 13:32

Virkeligt?? Det anede jeg godt nok ikke... men tak, det er da rart at vide

Leder desperat videre...

Mvh.

Musiclover

Kommentar
Fra : poms

Dato : 10-09-03 21:53

De fleste danske videoer idag kan afspille det amerikanske format, som hedder NTSC. Det europæiske hedder PAL.
Kig efter bogstaverne NTSC på jeres video. Hvis I skulle være så uheldige at have en, der udelukkende kan vise PAL, så kan de fleste billige videoer i Brugsen afspille NTSC formatet.

Ang. Ted Bundy miniserien, så er jeg ret sikker på at jeg for nogle år siden så den på TV3.

Kommentar
Fra : Agent2002

Dato : 11-10-03 10:44

Hej

Måske dette kan hjælpe lidt.. Bogforfatteren hedder Richard W. Larsen.
Du kan måske søge på ham.

M.V.H Agent

Kommentar
Fra : Musiclover

Dato : 11-10-03 19:09

Tak skal du have, det vil jeg da prøve

Mvh.

Musiclover

Kommentar
Fra : dessen

Dato : 12-10-03 10:39

hej

her er alle de steder du kan få den, men kun på vhs, den er ikke udgivet på dvd endnu....
http://www.bizrate.com/marketplace/search/search__cat_id--5104,prod_id--2029001,keyword--the%20deliberate%20stranger,ir--167.html

Kommentar
Fra : Musiclover

Dato : 12-10-03 22:01

Hej dessen.

Ja tak, har selv fundet den flere steder på vhs. Problemet er at det er uden danske undertekster, hvilket det altså skal være med

Mvh.

Musiclover

Kommentar
Fra : mlp123

Dato : 22-10-03 11:38

Hey!
Naa men nu maa jeg ogsaa vaere med! Jeg har selv soegt denne film i aarevis, men jeg kan daarligt finde den i Pal vhs, har vaeret heldig at finde en side hvor den dog koster £33,- Dkr 350,- (!) Nu da du har haft saa mange kommentarer, har du saa fundet et sted hvor jeg kan finde den paa Pal, behoever ikke vaere med danske undertekster? Tror du faar meget svaert ved at finde den, med mindre du skriver til DR om hjaelp, de er normalt meget venlige, og skriver tilbage hurtigt..
MLP

Kommentar
Fra : Musiclover

Dato : 22-10-03 18:16

Hej MLP.

Jeg har kun fundet den på amerikanske sider og den har også været temmelig dyr Jeg har også skrevet til DR, men det er der desværre heller ikke kommet noget positivt ud af

Mvh.

Musiclover