/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
Har du det også svært med at træning?
Fra : AsgerG
Vist : 123 gange
20 point
Dato : 23-01-20 01:52

Hej alle,

Jeg vil gerne spørge jer i et åbent forum om i har haft svært ved at begynde at træne i fitness, så har i det?

Jeg har selv været i forløb med Rune fra Aalborg. Kort tekst fra ham

"Du er landet det helt rigtige sted, hvis du ønsker hjælp til at opnå dine mål, med varigt vægttab eller komme i bedre form. DU MØDES AF en yderst kompetent træner med stor empati, der virkelig forstår at sætte sig i klienternes sted. Du får både høj kvalitets fysisk træning og mental træning, der spænder vidt og bredt. Vi arbejder med det hele menneske, således at meget af det DER GENNEMGÅS og tales om i træningsseancen kan perspektiveres til dagligdagen."

Han er værd at give et skud hvis du bor i nærheden, eller gerne vil have svar på nogle spørgsmål. Han hjælper altid. Du kan finde hans kontaktoplysninger her https://runerefsgaard.dk/

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 23-01-20 06:37

Reklamefis

Kommentar
Fra : netop

Dato : 23-01-20 07:19

Det er jo vældig og du har jo selv klaret dit spørgsmål

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-01-20 13:37

Hvad er fitnes for noget. - er det noget man kan drikke.

Som gammel fodboldtræner nøjes jeg nu kun med 3. halvleg