/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
nybyg
Fra : janjuul
Vist : 198 gange
50 point
Dato : 12-01-20 22:44

hej.
overvejer at få bygget et mindre muret hus på 90-125 m2 nogle gode råd, og nogle ideér til godt byggefirma...
vh.Jan

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 13-01-20 00:03

Hvor i verden?

Kommentar
Fra : janjuul

Dato : 13-01-20 21:16

Grenå ??

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 13-01-20 22:35

Så ved jeg det ikke.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 14-01-20 10:16

Som altid på kandu i nyere tid, så er der ingen der gider stille deres spørgsmål ordentligt!!!

Altid mangler der info og oplysninger om stort set alt

I dette tilfælde f.eks:

Hvor i verden?
Budget?
nøglefærdigt?
Typehus af en art?
Arkitekttegnet?
Hjemmetegnet?
Idé om materialer?

En masse ting som det vil tage en masse indlæg/spørgsmål at få svar på, inden der kan svares nogenlunde fornuftigt på spørgsmålet.

Måske derfor at kandu er noget stille, da man bare ikke gider at spørge ind til hvad spørgeren egentlig tænker på?

Sådan har jeg det. gider ikke bruge tid på et spørgsmål, hvis spørgeren ikke gider skrive lidt om hvad, og hvor han vil hen med det.
Så ignorerer jeg bare og smutter videre

Kommentar
Fra : poten

Dato : 14-01-20 13:47

Citat
Måske derfor at kandu er noget stille, da man bare ikke gider at spørge ind til hvad spørgeren egentlig tænker på?

Garanteret ja og i disse tider kan man jo selv søge hvad man skal bruge ved nogle enkelte klik...

https://www.degulesider.dk/byggefirmaer+grenaa/firmaer

Annuller spørgsmålet
Fra : janjuul

Dato : 15-01-20 18:58

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål