/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
BilstrupV: Accept af svar
Fra : BilstrupV
Vist : 185 gange
100 point
Dato : 09-01-20 12:42

Hvordan fungerer "kandu.dk"?
Der er ting, som jeg ikke er vidende om/har opdateret mig selv med.
Hvis jeg ikke får accepteret et svar inden for et vist tidsrum, ser det ud til, at jeg forpasser muligheden for at belønne et indlæg? Kan dette indhentes?

Kommentar
Fra : BilstrupV

Dato : 09-01-20 13:23

Jeg har 12 annullerede spørgsmål. Er de automatisk annullerede, fordi jeg ikke fik accepteret et svar i tide?

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 09-01-20 14:10

Som du selv skriver mener du, at 12 x automatisk har fået annulleret dine spørgsmål, på et af dem med mange besvarelser hvor det sidste indlæg kom efter 1 måned, havde du vel tid nok til enten selv annullere spørgsmålet eller give dine point til den første af de mange indlæg der var så venlig at forsøge at hjælpe dig.

Selvfølgelig kan man glemme at afslutte tråden, men det er påfaldende at du har undladt det 12 gange.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-01-20 14:48

Accepter et svar til dit spørgsmål
Når du accepter et svar eller annullere dit spørgsmål, vil du automatisk modtage 5 ledige point som tak for hjælpen. Derimod hvis du ikke lukker dit spørgsmål indenfor 3 måneder, vil du automatisk blive fratrukket 5 ledige point, og dit spørgsmål bliver annulleret.

https://www.kandu.dk/PointRules.aspx

Kommentar
Fra : BilstrupV

Dato : 09-01-20 16:30

Jeg er jo heller ikke selv stolt af de 12 gange, jeg har et annulleret svar.
Jeg har her i tråden spurgt, om det forsømte kan indhentes??

Jeg er ikke ny længere, og min åndelige habitus er i forfald, så det bliver nok kun værre, men nogle af de annullerede tænker jeg, skyldes manglende kvalitet i svarene, dvs at der bliver givet indlæg, som ikke er i overensstemmelse med spørgsmålet. Jeg forsøger at stille ret konkrete spørgsmål, alligevel kommer der svar, som ikke er svar men tangeringer af svar, og så venter jeg på et bedre svar - som så ikke kommer, og så glemmer jeg.

Men langt hen ad vejen ligger aben hos mig selv.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 09-01-20 17:03

Citat
Men langt hen ad vejen ligger aben hos mig selv.

Sådan er det ja...

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 09-01-20 17:03

Hej
BilstrupV

Du svarer godt og sympatisk og det er den gode vilje der tæller