/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Supersand - erfaringer?
Fra : Hijklm
Vist : 398 gange
50 point
Dato : 08-01-20 10:42

Er der nogle af jer, der har prøvet "supersand"? https://rbr.dk/produkter/rbr-supersand/

Lyder til at være et bedre alternativ til f.eks. Dansands belægningsmørtel, da de reklamerer med at det kan klare hård belastning.

Men ville gerne høre erfaringer, da produktet er ret dyrt. Og jeg selv tidligere har prøvet Danfast, hvor belægningen begyndte at skalle af, selvom supersand reklamerer med selv-reparerende effekt.

Jeg har nogle flisearealer, hvor det ville være fedt med en fast fuge til at holde ukrudt væk.

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 35 point
Dato : 08-01-20 11:17

- Ubesvarede 1
- Besvarede 6
- Annullerede 19
- Slettede 0

Hvorfor bruge tid?

Godkendelse af svar
Fra : Hijklm

Dato : 08-01-20 11:21

Fair pointe.... mindes dog ikke at have annulleret alle mine spørgsmål, der kom bare ikke nogle svar på dem.

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 09-01-20 20:39

Min svigerfar har brugt det for 10 år siden - idag er der mos og småukrudt i alle fugerne på terrassen.

Kommentar
Fra : Hijklm

Dato : 10-01-20 14:04

@Thomas_Mygind Vil det sige, at hans fuger er blevet løse med tiden? Mos på overfladen kan jeg leve med, men det skal jo gerne forblive hårdt og umuligt for ukrudt at gro i.