/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Fjerne billederne fra Google
Fra : Otnob
Vist : 345 gange
300 point
Dato : 29-12-19 15:40

Det er irriterende at de billeder jeg gemmer på PC.en automatisk også bliver gemt hos Google, hvordan undgår jeg det og hvordan sletter jeg dem der allerede er på google?

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 29-12-19 23:43

Det er vist en ommer, hvad mener du.

gemt hos Google

Dem kan du slette i Dine (Google) Fotos.
Mig bekendt starter upload af bileder ikke automatisk
Så et eller andet er galt = har du en mobilos du synkroniserer (giver tilladelse/ adgang til billeder) med Google, kan som regel regne med at din PC følger trop, og smider aller oplysninger på nettet, (dog kun samme Google konto) så du kan begynde med at ophæve synkronisering eller begrænse adgangen - på din mobilos.

Har du uploadet filer til andre steder skal du ind på hver side og slette.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 29-12-19 23:43

Kan du ikke det? så brug din Firewall til at stoppe forbindelsen.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 31-12-19 20:51

abbaba

Citat
dem kan du slette i Dine (Google) Fotos.

Ja det var det mit spørgsmål gik på, men hvordan sletter jeg fotos i Google foto?

Undskyld min sene reaktion, jeg har været på bortrejst.

Accepteret svar
Fra : abbaba

Modtaget 300 point
Dato : 03-01-20 00:54

Det gør du i din GOOGLE konto ? den du måske får MAILS fra.

Åben Crome browser (firkanten med 9 prikker i hjørnet) og SLET din Foto mappe = men pas på hvis den er synkroniseret med andet = så mister du på samtlige ? maskiner.

Og som Google lige har skrevet:

Billeder og videoer fra Google Drev synkroniseres ikke længere
Eksisterende elementer fra Google Drev er stadig i din samling. Du kan stadig tilføje Google Drev elementer ved hjælp af "Upload"

Godkendelse af svar
Fra : Otnob

Dato : 03-01-20 08:43

Tak for svaret abbaba.