/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
langvarigt script
Fra : preb1944
Vist : 245 gange
200 point
Dato : 25-12-19 19:59

Hej.Inde på en side på tripadvisor svare pc svarer ikke på grund af langvarigt script.siden viser så stop script(intet sker) stadig samme besked
samme besked.og kan se siden uden at bruge den.Jeg har også prøvet at gendanne pc som den var for flere måneder siden.Kommer så stadig med samme besked.Håber at kunne hjælp her.Har Windows 8.1.

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 210 point
Dato : 25-12-19 20:05

Det er nok ikke din pc der er problemet, men koden på sitet. Læg lige et link, så tester jeg om min gør det samme.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 25-12-19 20:18

Det er som regel en fejl på siden, du burde kunne hente oplysninger om fejlen via din browser.

Godkendelse af svar
Fra : preb1944

Dato : 26-12-19 09:52

Tak for svaret Brassovitski.
Det virker ikke men det gør det p´å alle andre computere-så jeg bruger bare dem.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 26-12-19 17:34

Hvis det kun er en bestemt computer der har problemet, kan det være et eller andet plugin der enten spærrer for script afvikling, eller der er problemer måske Java.