/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hjælp til at huske et spil
Fra : Sabibi
Vist : 312 gange
20 point
Dato : 21-12-19 20:16

Jeg ved det er et long shot, men jeg prøver ;)

Jeg har engang spillet et spil på enten computer eller telefon, hvor man skulle skyde sådan nogle små "firkanter" ned fra en plade. I nogle baner var der både røde og grønne, og hvis man skød nogle af de røde ned, gav det minus-point. Der var også noget med at de kugler man skyder med, kan der vælges forskellige størrelser på, jo større man valgte, jo færre kugler havde man vist.
Jeg vil virkelig gerne vide hvad det spil hedder, så hvis bogen kender det, så giv endelig lyd :)

På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : abbaba

Modtaget 20 point
Dato : 22-12-19 03:18
Godkendelse af svar
Fra : Sabibi

Dato : 22-12-19 07:56

Tak for svaret abbaba.

Jeg har googlet som en gal i flere dage, og været inde på alle de gange spilletider jeg kan huske at jeg har brugt, men jeg kan simpelthen ikke finde ser :)

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 22-12-19 23:54

Så skulle du ikke lukke spørgsmålet.
På denne side findes næsten alt fra gamle dage og frem efter.

https://www.gratisspil.dk/

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 22-12-19 23:56

Jeg har fundet mange gamle spil som ikke findes ? mere, på deres side.

Nogle er kun online og andre kan hentes ned gratis.