/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
SUPPORT TIL WINDOWS 7 OPHØRER
Fra : Eyvind
Vist : 302 gange
10 point
Dato : 17-12-19 11:22

Den 14 Januar ophører support til vores, for nogen elskede windows 7.
Det betyder ikke, at systemet holder op med at virke, men bare at opdatering og support stopper.
Der findes en del beskyttelses værktøjer, som endda er gratis og det er klogt at hente dem.

Lige nu er jeg ved at hente 200 mb opdatering inden der bliver alt for stor hentekø.

Husker du at opdatere inden microsoft lukker for opdatering af windows 7

Kommentar
Fra : poten

Dato : 17-12-19 12:40

Hvad er spørgsmålet?

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 10 point
Dato : 17-12-19 13:35

Det er ikke et spørgsmål, men en orientering fra Eyvind, der er almindelig bruger og derfor ikke kan skrive det i "tip"

Desuden har Eyvind jo skrevet "spørgsmålet" som du efterlyser

Citat
Husker du at opdatere inden microsoft lukker for opdatering af windows 7

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-12-19 17:03

Tak Ans -

Kommentar
Fra : poten

Dato : 17-12-19 17:31

Du er en helt Ans...

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 18-12-19 17:04

Citat
Du er en helt Ans...

Ja, det er jo ikke nem, kun at være en halvt Ans.

M.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 18-12-19 18:27

JOW JOW der er noget der M.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 18-12-19 22:31

Nu findes der jo en opdatering som hedder SP2 som i gamle dage kunne hentes gratis,
og kunne gemmes som ISO/ sepperat fil og efterfølgende installeres.
Den løste mange af syverens småfejl, så se efter den kan hentes stadig ? for dem holder fast på 7 og geninstallerer den igen.

Ellers kan den helt sikkert findes på nettet.

Ellers (hvis jeg kan finde den) har jeg en Original XP7/ SP2 tilgængelig, kræver original Bruger Licens.
En jeg engang fik tilsendt af MS DK.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-12-19 13:21

Ved hjælp af den gratis Aomei backupper kan der laves en reserve win7 til brug på samme computer, evt med en ny harddisk. Den fylder godt halvdelen af det som win 7 fylder på harddisken.
Normalt vil en 64 GB memorystick kunne indeholde sådan en backup.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 21-12-19 19:31

Tak for svaret Ans. Egentlig skulle du have 500 point, men det skal være nemt for alle, at se hvad det handler om.

Og så lige en og et